Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-25@21:26:05 GMT

مخاطب نامه قاضی سراج شورای شهری‌ها نبودند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۳۷۱۰

مخاطب نامه قاضی سراج شورای شهری‌ها نبودند

به گزارش «نماینده»، علی اعطا در نشست خبری در ارتباط با انتخابات شورایاری‌ها اظهار داشت: ۱۲۵۳ نفر در منطقه ۴ تهران برای انتخاب ثبت‌نام کردند که بیشترین آمار را در مناطق ۲۲ گانه به خود اختصاص دادند.  

وی افزود: از  این تعداد در منطقه ۴،   ۹۰۰ نفر آقا و ۳۵۳ نفر خانم هستند. پس از آن منطقه ۵ و سپس منطقه یک بیشترین آمار ثبت‌نام کنندگان را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: کمترین داوطلبان انتخابات شورایاری‌ها مربوط به منطقه ۹ بوده است و ۶۷ درصد ثبت‌نام کننده‌ها به طور کلی در همه مناطق سن کمتر از ۴۵ سال و ۲ درصد سن ۶۵ تا ۷۵ سال داشتند.  

* بیشترین  تحصیلات داوطلبین انتخابات شورایاری‌ها 

اعطا خاطرنشان کرد: همچنین به طور کلی ۷۵ درصد کل ثبت‌نام کنندگان مرد و ۲۵ درصد زن بوده‌اند. همچنین بیشترین رشته تحصیلی داوطلبان حقوق، عمران و حسابداری بوده است.  

وی گفت: آمار قطعی داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید شده ۶ عصر امروز اعلام خواهد شد و پس از آن دو روز فرصت برای اعتراض وجود دارد.  

وی درمورد نامه قاضی سراج به سران سه قوه در ارتباط با انتخاب شورایاری‌ها گفت: مخاطب نامه شورای شهر نبوده بلکه سران سه قوه‌اند که براساس اختیارات خود به صورتی برنامه‌ریزی کنند که انتخابات قانونی شود و یا اگر نیست شرایط آن فراهم شود.  

* مخاطب نامه قاضی سراج شورای شهر نیست 

وی افزود: رئیس‌شورای شهر تهران گفت‌وگوهایی با قاضی سراج داشته و ایشان در دولت هم پیگیر موضوع هستند.

اعطا درمورد یکطرفه شدن خیابان ویلا اظهار داشت: من دیروز این خبر را مشاهده کردم و با شهردار منطقه صحبت‌هایی انجام گرفت که ایشان گفتند کار به صورت دو هفته‌ای آزمایشی است.  

وی افزود: قرار شده که جلسه‌ای در شورای شهر شهردار منطقه شرکت کند و مطالعات انجام گرفته را توضیح دهند.  

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ولی به طور کلی بنده اظهارنظر روشنی در این زمینه ندارم چرا که اطلاعات دقیقی از جزئیات این برنامه در کمیسیون حمل و نقل شورا نداشته‌ام ولی بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد.  

وی خاطرنشان کرد: آنچه مشخص است ا ین بوده که اگر این برنامه بخواهد ادامه یابد به صورت اجتماعی بررسی‌های لازم برای آن انجام گیرد.  

منبع: نماینده

کلیدواژه: انتخابات شورایاری ها سازمان بازرسی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد

به گزارش همشهری آنلاین، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز) ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹/۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴/۵ درصد کاهش داشت.

کد خبر 846634 منبع: ایسنا برچسب‌ها پزشکی قانونی خبر مهم نوروز حوادث ایران تصادف

دیگر خبرها

  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • ایران بیشترین دیپلماسی فرهنگی را در منطقه دارد
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد