Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی فتحی نیا رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت:محیط بانان این اداره در پایش‌های خود از ۱۵۰ هزار هکتار از تالاب بین المللی شادگان در حوزه شهرستان آبادان صد‌ها قطعه ازانواع گونه‌های مختلف پرندگان مهاجر وساکن از نوع آبزی وکنار آبزی مانند فلامینگو‌ها، حواصیل‌ها، پرستو‌ها و گونه مهم وکمیابی مانند خروس کولی سینه سیاه راکه درحال لانه سازی و تخمگذاری دراین تالاب بودند را مشاهده و پایش نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خروس کولی سینه سیاه، پرنده‌ای کنار آبزی است که ۲۶ سانتیمتر طول دارد، پرنده‌ای زیبا، با پا‌های بلند، روتنه قهوه‌ای شنی، سر سیاه و زیر تنه سیاه و سفید است، دو طرف چانه و پهلو‌های گردن سفید، سطح روی شاهپر‌های بال سیاه، دم سفید با حاشیه‌ پهن سیاه رنگی در انتها، سطح زیرین پر‌های پرواز وشکم سیاه پوشپر‌های زیر بال سفید است.

علی فتحی نیا افزود: حضوراین تعدادپرنده ازاین گونه نادر ولانه سازی آن‌ها دراین حوزه درچند سال اخیر بی سابقه بوده واین امرنشانگرشرایط بسیارمناسب زیستی دراین تالاب وایجاد مکانی امن برای این پرندگان است که نظارت و گشت‌های محیط بانان دراین حوزه تالابی شرایط را برای این پرندگان مناسب‌تر نموده است.

انتهای پیام/ف

مشاهده جوجه آوری پرنده کمیاب خروس کولی سینه سیاه برای دومین سال متوالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ تشخیص زودهنگام سرطان سینه با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی Mia «میا»، سرطان سینه ۱۱ زن را تشخیص داد که از چشم پزشکان دور مانده بود، هوش مصنوعی میا، ماموگرافی بیش از ۱۰ هزار زن را تجزیه و تحلیل کرد و با موفقیت توانست همه افرادی را که علائم داشتند را تشخیص دهد.

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری  / تدوینگر: امین نصراللهی

دیگر خبرها

  • هر آنچه برای باورکردن فرازمینی‌ها نیاز است بدانید؛ شواهدی در آسمان ایران!
  • ویدیو/ تشخیص زودهنگام سرطان سینه با هوش مصنوعی
  • کشف ۱۶۱ قطعه پرنده چکاوک و سهره در تربت حیدریه
  • گوشت این پرنده برای مصرف روزانه هیچ هورمون خطرناکی ندارد / شش برابر میگو هم فسفر دارد
  • چگونه می توانیم به داروهای کمیاب دسترسی پیدا کنیم
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • فرانسه ۳-۲ شیلی؛ خروس‌ها هنوز کاملاً آماده یورو نیستند
  • عکس| ثبت تصویر یک زاغ سفید کمیاب
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ اعلام جزییات
  • کمبودی در عرضه مرغ ایام نوروز و ماه رمضان نداریم