Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:04:09 GMT

سند رویانیان علیه باشگاه پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۳۹۹۰

واکنش باشگاه پرسپولیس و صدور بیانیه‌ای علیه رویانیان که با متهم کردن مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص عدم وجود سند 60 هزار دلاری همراه بود، اکنون با پاسخ روشن او همراه شد.

به گزارش "ورزش سه"، با انتشار خبری مبنی بر توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس با توجه به مطالبات 60 هزار دلاری یکی از طلبکاران، این باشگاه با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که سند این بدهی که مربوط به زمان مدیریت محمد رویانیان است موجود نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس نیز بلافاصله با توجه به این اتهام واکنش نشان داد و اعلام کرد این مطالبات مربوط به سال 92 و بدهی دلاری به نیلسون کوره آ، گلر برزیلی سابق باشگاه است که او با دریافت مبلغ دلاری آن و دادن چک شخصی، این مشکل را برطرف کرده بود.


با این حال باشگاه با گذشت بیش از 5 سال واکنشی به این موضوع نشان نداد و این اتفاق در نهایت باعث بروز بحثی شدید میان طلبکار (سردار ایزدبین) و معاون حقوقی باشگاه شد. در نهایت اما گفته شد به این مطالبات واکنشی نشان داده نشده و به او اعلام کرده‌اند با توجه به حکمی که در اختیار دارد نسبت به توقیف لوگوی باشگاه اقدام کند و باشگاه نیز مسیر قانونی آن را دنبال خواهد کرد.


در ادامه اما رویانیان بعد از اینکه در گفتگویی با ورزش سه به توضیح این موضوع پرداخته بود، سند مربوط به پرداخت مطالبات ارزی نیلسون کوره آ را که مربوط به سال 92 و مبلغ 60هزار دلار بوده را در اختیار خبرنگار ما قرار داد که می‌توانید آن را مشاهده کنید.

 

محمد رویانیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد رویانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جهش ملی مسکن در کرمان نیازمند هم افزایی و کار جهادی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی، ظهر یکشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان اظهار داشت: ۳۵ درصد از تعهد پروژه تحویل مسکن استان مربوط به شهرستان کرمان است و مهمترین مانع در طرح جهش مسکن شهرستان کرمان مربوط به تأمین زمین است.

وی، طولانی شدن فرایند صدور مجوز و مسائلی از قبیل مشکلات زیست محیطی، قرار داشتن در پهنه سیلابی و یا سفره‌های آب زیرزمینی را از موانع اصلی اختصاص زمین به این طرح دانست و گفت: یکی از پتانسیل‌های موجود برای پیشبرد این طرح وجود زمین‌های خالی شهر کرمان است که با هدایت انبوه سازان و مالکان زمین‌های مذکور به این سمت و مشارکت در ساخت و ساز علاوه بر تولید مسکن، زمینه‌ی ساماندهی این اراضی نیز فراهم می‌گردد.

فرماندار کرمان، افزود: در صورت همکاری و هم افزایی مدیران دستگاه‌های دولتی، زمین‌های در اختیار این دستگاه‌ها نیز می‌تواند بخشی از کمبود زمین را جبران نماید.

کد خبر 6084520

دیگر خبرها

  • عکس داخلی که روی دست عکس های مربوط به حیوان دوستی شهروندان ترکیه بلند می شود!
  • حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد 
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • طرح جهش ملی مسکن در کرمان نیازمند هم افزایی و کار جهادی است
  • چه کسی مخاطب تذکر رهبری درمورد گشت نور بود؟
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳