Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@12:06:08 GMT

حجاب مخصوص دین اسلام نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۴۰۲۰

حجاب مخصوص دین اسلام نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛کارشناس مسائل دینی و فرهنگی با اشاره به اهمیت پوشش زن گفت: لزوم پوشش زن در برابر مرد بیگانه یکی از مسائل مهم اسلامی است و در قرآن کریم درباره این مطلب تصریح شده است.

امرالله کمکی افزود: عده ای گمان می کنند که حجاب مخصوص دین مقدس اسلام و بعضی از ادیان الهی است، در حالی که این توهم و گمان ، صحیح و شایسته نیست، زیرا آنچه که از فرهنگ گذشته ی ملت ها تا امروز بدست می آید این است، که تمام ملل ومردم جهان زنانشان دارای حجاب بوده اند اگر چه در کیفیت پوش فرق داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حجاب در دین مسیحیت نیزمورد تاکید قرار داده شده ، اما اینکه چرا اروپای ها و بعضی از کشورهای دیگر برهنگی و بی بندوباری از زنان آنها مشاهده می شود به عدم پایبندی به دین مسیحیت ، پیروی از هوا و هوس ،دور شدن از مسائل معنوی با ورود به اقتصاد را می توان نام برد.

این کارشناس مسایل دینی و فرهنگی گفت: حجاب در اسلام از یک مساله کلی تر و اساسی تری ریشه می گیرد و آن این است که اسلام می خواهد انواع التذاذهای جنسی ، چه بصری و لمسی و چه نوع دیگر، به محیط خانوادگی و در کادر ازدواج قانونی اختصاص یابد و  اجتماع منحصرا برای کار و فعالیت باشد .

وی اضافه کرد: برخلاف سیستم غربی عصر حاضر که کار و فعالیت را با لذت جویی های جنسی به هم می آمیزد ، اسلام این دو محیط را از یکدیگر تفکیک می کند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: لردگان ریگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار خو در این جلسه گفت:پارک علم و فناوری از مجموعه‌های کلیدی در مردمی کردن اقتصاد در کشور است و فعال سازی مرکز رشد واحد های فناور باید در اولویت باشد‌.

 علی نژاد افزود : شهرستان خوی دارای ظرفیت های عظیمی هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر منابع می باشد، که باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب به کارگیری شود.

 وی تصریح کرد : این مجموعه ظرفیتی بی نظیر است تا نخبگان شهرستان وشرکت های دانش بنیان پای کار آمده تا نوآوری و فناوری این شهر را تقویت و علم را به ثروت تبدیل کنند.

در این‌جلسه مقررر شد بزودی مالکیت  محل مرکز رشد و‌فناوری  که بین شهرداری ،فرهنک و‌ارشاد اسلامی و‌پارک علم و‌فناوری استان  اختلاف نظر وجود دارد مشخص و فعالیت مرکز رشدو فناوری خوی از سر گرفته شود.

 

دیگر خبرها

  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان
  • بازار کسب و کاری که اطراف کشتارگاه تهران سکه بود
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم