Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:31:15 GMT

کتاب خاطرات الیور استون منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۴۰۴۴

کتاب خاطرات الیور استون منتشر می‌شود

کارگردان و فیلمساز مشهور آمریکایی، کتابی را برمبنای خاطرات زندگی‌اش منتشر می‌کند. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، به نقل از هالیوود ریپورتر، اولیور استون دیروز دوشنبه اعلام کرد کتاب خاطراتش را به دست چاپ می‌سپارد. این کتاب توسط «هوتون میفین هارکورت» در پاییز 2020 به بازار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب که هنوز عنوانی برایش در نظر گرفته نشده بر مبنای خاطرات زندگی این فیلمساز برنده اسکار نوشته شده است.اما این کتاب که قرار است خاطرات استون را از جنگ و دوران جوانی‌اش در ویتنام روایت کند، همگی در فیلم‌های  «جوخه»، «جی‌اف‌کی»، و «متولد چهارم جولای» به تصویر درآمده است.

استون 72 ساله گفته است که همه خاطراتش را «تلخ یا شیرین» مکتوب می‌کند بنابراین به نظر می‌رسد که کتاب او قرار است دارای بخشی از خاطرات و ناگفته‌های او درباره سیاست‌های جنگی و نظامی آمریکا در دوران آیزنهاور، نیکسون و جنگ سرد باشد که در فیلم‌های او به نمایش درنیامده باشد و او با چاپ این کتاب بخواهد بر انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/ 

R1544/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینما سینمای جهان هالیوود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینما سینمای جهان هالیوود سینما سینمای جهان هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

مجتبی اخلاقی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره آمار کتاب‌های منتشر شده در حوزه دفاع مقدس و مقاومت گفت: کتاب‌های این حوزه تحقیقی و پژوهشی است و براساس اسناد موجود در مرکز به چاپ رسیده است.

وی افزود: در محور مقاومت هم سه کتاب «معمار حرم» درباره نقش شهید سلیمانی در شکل‌گیری ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، «سربلند میدان» زندگی‌نامه سرلشکر شهید سیدمحمد حجازی و «روشنای بدر» مستندی روایی از زندگی شهید اسماعیل دقایقی بنیانگذار جبهه مقاومت، در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به نامزدی ۱۳ اثر این مرکز در بیست و یکمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این آثار در بخش کتاب‌های مرجع، خاطره و خاطرات شفاهی در جایزه کتاب سال دفاع مقدس بود که حاصل کار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به همراه انتشارات مرز و بوم وابسته به این مرکزبود.

اخلاقی افزود: کتاب‌های «خاکریز‌های خط مقدم» یک و دو دایرةالمعارف جهاد سازندگی در دفاع مقدس، «محصلان مدرسه عشق» درباره نقش دانش آموزان در دوران دفاع مقدس، «بازسازی خرمشهر» در دوران پس از جنگ تحمیلی، «دستاورد‌های فرماندهان» تحلیل نقش فرماندهان آن دوران و کتاب‌های «روزشمار دفاع مقدس» از جمله آثار منتخب بیست و یکمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس بودند.

دیگر خبرها

  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • تلاشی ۷۰ ساله برای ثبت خاطرات + فیلم