Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی گفت: تسریع در روند تغییر کاربری فضاهای مازاد آموزشی به تجاری و بهینه سازی آنان در درآمدزایی نقش موثری داشته و کمک‌های مطلوبی به رفع مشکلات می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «ابراهیم محمدی» در دومین شورای آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی که با ریاست معاون سیاسی، امنیتی استاندار در سالن شههید نیکخواه استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کمبود فضاهای آموزش در استان یکی از مشکلات مهم این در طول سالیان گذشته بوده که امروز آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی نیازمند هشت هزار کلاس درس تا پایان برنامه ششم توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت:با توجه به وجود مشکلات سخت افزاری  و نیازهای اساسی موجود، ساماندهی نیروی انسانی در استان که از بهمن ماه سال ۹۷ آغاز شده، در تلاش هستیم تا پایان تیرماه سال جاری به نحو مطلوب به اتمام رسد.

وی افزود: نقل و انتقالات درون سازمانی در سطح استان آذربایجان غربی (اسفندماه ۹۷) برای نخستین بار در کشور نقل و انتقال درون استانی در اسفند ماه به نحو مطلوبی انجام شد و نقل و انتقال برون استانی نیز در حال طی مراحل پایانی خود است.

این مسوول در ادامه سخنان خود گفت: پیش از اول مهر تمامی معلمان از حضور خود در کلاس‌ها و مدارس اطلاع داشته و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هیچ کلاسی در شروع سال تحصیلی بدون معلم نبوده و نخواهد بود.

محمدی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش اذعان کرد: کمبود نیروی انسانی همواره دغدغه این نهاد بوده و علاوه بر ساماندهی نیروی انسانی ۱۳۰ هزار ساعت تدریس را باید جبران کرد که جزو نیازهای استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در سالتحصیلی گذشته، ۵۶ هزار ساعت تدریس توسط نیروی حق التدریس آزاد انجام شده و بیش از ۲ هزار نفر نیروی حق التدریس در این زمینه فعال بوده  و ۶۵ هزار ساعت نیز توسط شاغلین این نهاد و ۶ هزار ساعت در قالب طرح معلم تمام وقت تدریس شده است.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: استخدام در آموزش و پرورش از دو طریق صورت می گیرد که از محل ماده ۲۸ و ورودی های دانشگاه فرهنگیان بوده و سال گذشته یک هزار و ۱۲۰ نفر و امسال یک هزار و ۹۱۰ نفر جذب خواهند شد.

گفتنی است؛ دومین جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار با دستورجلسه اوقات فراغت، اعزام‌های دانش آموزی و برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها، بررسی مشکلات ثبت نام مدارس برگزار شد.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت بیانیه گام دوم انقلاب امام رضا ع جشن های دهه کرامت اردبیل قم ولادت امام رضا ع هفته عفاف و حجاب حجاب و عفاف فضاهای مازاد آموزشی درآمدزایی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان در دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به پاس اهتمام ویژه در حفاظت و صیانت از حقوق عمومی و بیت المال و اموال سازمان تقدیر کرد.

 از اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال تقدیر شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، در حاشیه دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال که با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرماندار ارومیه و سایر اعضا در محل سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد به دلیل عملکرد شایسته مهندس طاهر کیامهر در حفاظت و صیانت از حقوق عمومی و بیت المال قدردانی شد.

  در لوح اهدایی رئیس کل دادگستری خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آمده است:

فلسفه اصلی ایجاد شورای حفظ حقوق بیت المال، صیانت از اراضی ملی، دولتی و منابع طبیعی است در این خصوص مدیران پاکدست نقش مهمی در ایجاد آرامش و امنیت در جامعه داشته و ضمن برخورد با متخلفان اهتمام ویژه ای به حفاظت و صیانت از حقوق عمومی و بیت المال و اموال سازمان متبوع خود داشته اند.

لذا بر خود فرض می دارم از تلاش های ارزنده شما که گام نهادن در مسیر توسعه پایدار و نوید بخش حفاظت مسئولانه و همه جانبه از انفال الهی، عمومی و دولتی می باشد تقدیر نموده و از خداوند منان توفیق هر چه بیشترتان را در خدمتگزاری به اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله العظم (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

 

ناصر عتباتی

رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال آذربایجان غربی

 

 

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • تصویب سه طرح در جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • صادرات یک میلیارد و ۵۴۲ میلیون دلار کالا از آذربایجان شرقی
  • پیمایش کاربری ها و فعالیت های پرآب بر غیرخانگی در آذربایجان غربی