Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ بعد از تجربه موفق برگزاری لیگ انفرادی رشته رزمی کیک‌بوکسینگ در سال ۱۳۹۷، دومین دوره این مسابقات در دوره ریاست علی یزدی در هیأت ورزش‌های رزمی استان قم به مناسبت دهه کرامت و با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان حادثه سیل گلستان و لرستان در قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه که یکی از مناطق قهرمان‌پرور در ورزش قم به شمار می‌رود میزبان این دوره از پیکار‌ها بود و مجموعا ۲۷۰ رزمی‌کار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای به دست آوردن رتبه‌های برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز به رقابت پرداختند.

در رده سنی نونهالان این پیکار‌ها محمداحسان طیب‌علی، پدرام شوندی، سیدطا‌ها موسوی، پوریا جعفری، میلاد فتح‌اللهی، نورآقا حسینی، ابوالفضل عبداللهی‌مفید، امیرحسین وصالی و علی محمدزاده پس از عبور از سد تمام حریفان، با کسب مقام نخست اوزان مختلف به کار خود پایان دادند.

قهرمانان رده سنی نوجوانان این دوره از رقابت‌های لیگ انفرادی کیک‌بوکسینگ قم نیز محمدمجتبی ارجمندراد، سیدحسین حسینی، حسن رنجبر، سالار قره‌باغی، سیدیوسف میرهاشمی، ایلیا انصاری، سیدامیرحسین هاشمی، ابوالفضل اسماعیلی، ابوالفضل رضایی، محمدرضا مظفری، عرفان حاج‌علی، دانیال حیدریان و محمدرضا رضایی بودند.

این در شرایطی است که عنوان قهرمانی اوزان مختلف مسابقات رده سنی جوانان به ترتیب به امیرمحمد شعبانی، حسن عموحسینی، علی کرمی، سیدعلیرضا میری، محمدامیر سعادتمند، فرشید قزوینه، امین صفا، ابوالفضل جعفری، امیرحسین معرفی، حسین ابوطالبی، مهدی پذیرا و کیا صادق رسید.

مسابقات رده سنی بزرگسالان این دوره به واسطه رقابت نزدیک کیک‌بوکسینگ‌کاران برای کسب رتبه‌ها برتر حساسیت و جذابیت بالایی داشت و سرانجام وحید اسماعیل‌گنجه، مهدی مرزجونی، امیرمصطفی جعفری، رضا ثاقبی، علیرضا اختیاری، رضا نیک‌سرشت، داوود زارعی، محمدمهدی قاسم‌لو، محمدرضا رضایی، ابوالفضل سروری، محمد فتحی و امیرحسین نظری قهرمان شدند.

انتهای پیام /الف

معرفی برترین‌های لیگ کیک‌بوکسینگ در قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش های رزمی کیک بوکسینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های رشته نمایش ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم معرفی شدند

هیئت داوران رشته نمایش ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم برترین‌های این بخش را معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از هرمزگان، براساس رأی هیئت داوران، مجتبی رحیمی شهواری از نمایش «بلیط چهار نفره» از استان هرمزگان و محمدحسنی آغا از نمایش «ضامن» از استان چهارمحال بختیاری در بخش طراحی بروشور به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

رضا خروجیان از نمایش «این بار می‌برد که» از استان آذربایجان‌غربی در بخش طراحی لباس و روح‌الله فتاحی از نمایش «ضامن» از استان چهارمحال بختیاری در بخش طراحی صحنه و مرتضی کاکا از نمایش «پناه آخر» از استان خوزستان و در بخش موسیقی نیز مصطفی نظری از نمای «ما و محله» از هرمزگان به عنوان برترین معرفی شدند.

هیئت داوران، مریم آل احمدی بازیگر نقش «زن فقیر» از نمایش «پندار» و مرضیه کریمی بازیگر نقش «مادر» از نمایش ضامن را به عنوان برترین بازیگر زن و یسنا فتاحی بازیگر نقش «ماه» از نمایش «ضامن» و زهرا رسولی بازیگر نقش «دختر» از نمایش «ما و محله» نیز به عنوان برترین بازیگر خردسال انتخاب کرد.

رضا خروجیان بازیگر نقش «غفور» از نمایش «این بار می‌برد که» از استان آذربایجان‌غربی و حسین گلچین بازیگر نمایش «پناه آخر» از استان خوزستان و یاسر خالقی بازیگر نقش پدر از نمایش سفر به خورشید و محمد کارگلی بازیگر نقش دزد از نمایش بلیط چهارنفره از هرمزگان نیز به عنوان بهترین بازیگر مرد معرفی شدند.

هیئت داوران نمایش «پناه آخر» از خوزستان، «ضامن» از چهارمحال بختیاری و «سفر به خورشید» از کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان سه نمایش برگزیده انتخاب کرد.

به گزارش ایمنا، ترویج فرهنگ و سیره رضوی، تحکیم مبانی اسلامی و مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان، نشر و ترویج شعائر دینی و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب ازجمله اهداف برگزاری جشنواره ملی آسمان هشتم است که در سال‌جاری با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، حوزه هنری انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، وزارت کشور و بنیاد کرامت رضوی برگزار می‌شود.

کانون فرهنگی هنری امام المنتظر (عج) روستای کردر رضوی مبدع برگزاری جشن‌های مردمی دهه کرامت در کشور با برگزاری ۱۷ دوره جشنواره استانی فرهنگی هنری و ورزشی آسمان هشتم، سه دوره جشنواره ملی سرود رضوی ویژه کانون‌های مساجد روستایی و پنج دوره جشنواره ملی فرهنگی هنری آسمان هشتم است و در سال ۹۸ به عنوان کانون برتر در حوزه پاسداشت دهه کرامت و فرهنگ منور رضوی در سطح کشور شناخته شد و مورد تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

کد خبر 746230

دیگر خبرها

  • برترین‌های مسابقات ووشو بانوان در بخش ساندا معرفی شدند
  • برترین‌های رشته نمایش ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم معرفی شدند
  • معرفی برترین های آثار مستند رادیویی در جشنواره ملی پژواک
  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس در روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس