Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای فیلیپه کوتینیو مطرح شده است. برخی رسانه‌های از علاقه دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی به جذب هافبک پیشین لیورپول خبر داده‌اند و در سوی دیگر برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند بازیکن شماره «7» بارسلونا ممکن است در فرایند معاوضه با نیمار از پاری‌سن‌ژرمن مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های هافبک برزیلی آبی‌واناری‌ها در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «تاک اسپورت» انگلیس درباره شایعه احتمال پیوستن این بازیکن به جمع شیاطین سرخ گفت: منچستریونایتد باشگاه بزرگی است و من چند بازیکن در این تیم دارم اما انتقال فیلیپه به این تیم تقریباً غیرممکن خواهد بود.

وی افزود: بازی برای رقیب سنتی لیورپول برای کوتینیو خیلی سخت خواهد بود چون او وابستگی زیادی به لیورپول دارد. فیلیپه دوران شگفت‌انگیزی را در آنفیلد داشت و قلب و میل ذاتی‌اش با لیورپول است.  

کوتینیو پس از پنج فصل حضور در لیورپول، در ماه ژانویه 2018 آنفیلد را در ازای 142 میلیون پوند به مقصد بارسلونا ترک کرد، هرچند اوضاع در این تیم اسپانیایی آنطور که باید برای وی پیش نرفت.

جورابچیان درباره احتمال بازگشت کوتینیو به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید هم تأکید کرد: لیورپول تیمی فوق‌‌العاده ساخته است، یورگن کلوپ تعادل تیمی خوبی ایجاد کرده و شاید بتوان گفت یکی از روند‌های تیمی خوب در انگلیس را رقم زده است. بنابراین با توجه به تیمی که لیورپول ساخته باید دید که اصلاً آنها نیاز به بازیکنی مثل کوتینیو دارند یا خیر!

وی تصریح کرد: اگر فیلیپه به لیگ برتر بازگردد، قطعاً انتخاب او لیورپول خواهد بود، اما در حال حاضر به نظر عملی شدن این کار، سخت است و این بسته به لیورپولی‌ها هم دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: منچستریونایتد بارسلونا لیورپول فیلیپه کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

لیورپول به سراغ سرمربی هلندی فاینورد رفته است. 

طرفداری | خبرنگاران نزدیک به لیورپول از پیشتازی سرمربی فاینورد برای تصاحب جایگاه یورگن کلوپ خبر دادند. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد در این لحظه در کورس هدایت لیورپول پیشتاز است. سرمربی 45 ساله که روزهای گذشته فاینورد را به مقام قهرمانی جام حذفی هلند رساند، در فصل 23-2022 این تیم را پس از شش فصل در جایگاه اول اردیویسه قرار داده بود. توانایی اسلوت در پیشرفت بازیکنان و همچنین سبک تهاجمی او باعث شده است که مدیران لیورپول به سراغ این مربی بروند. این انتقال نهایی نیست چراکه قرمزها همچنان تمایل دارند نام‌های دیگری را نیز بررسی کنند، با این حال می‌تواند برای اسلوت شانس بالایی قائل شد. جایگاه مربیگری بایرن مونیخ، بارسلونا و میلان نیز انتقال اسلوت به لیورپول را پیچیده می‌کند. مطابق گزارش کریس باسکامب از تلگراف، بارسلونا و بایرن مونیخ نیز به سرمربی هلندی علاقه‌مند هستند. 

فصل گذشته تاتنهام برای انتقال آرنه اسلوت وارد عمل شد اما او با رد پیشنهاد دنیل لوی تصمیم گرفت در فاینورد ماندگارد شود. او احساس می‌کند از تابستان آینده برای ورود به تیم‌های بزرگ اروپا آماده است. فابریتزیو رومانو نیز با تایید اخبار مطرح شده، از تماس لیورپول و اسلوت خبر دارد. روز گذشته روبن آموریم از لیست لیورپول خارج شده بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران