Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@23:30:53 GMT

مقابله به مثل پرسپولیس با برانکو

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۴۲۶۹

مقابله به مثل پرسپولیس با برانکو

باشگاه پرسپولیس به زودی شکایت از برانکو را به فیفا ارسال خواهد کرد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در واکنش به شکایت برانکو و دستیارانش از این باشگاه به زودی از آنها به فیفا شکایت خواهد کرد. مدیران این باشگاه از چند روز پیش با چند وکیل صحبت کرده و مشورت‌هایی از آنها گرفته‌اند تا بتوانند شکایتی را علیه برانکو تنظیم و به فیفا ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس مدعی است برانکو با وجود اینکه چند ماه حقوق خود را دریافت نکرده بود به آنها وقت داده بود که در این زمینه اقدام کنند و از این‌رو نمی‌تواند مدعی باشد که به خاطر تاخیر در پرداخت‌ها قرارداد فصل آینده او فسخ شده است. با توجه به همین مسئله باشگاه پرسپولیس از برانکو شکایت خواهد کرد که چرا با وجود یک فصل قرارداد با این باشگاه به تیم الاهلی عربستان رفته است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی شیرین مقابل سنگاپور، برانکو ایوانکوویچ با خوشحالی به جمع خبرنگاران رفت و در ابتدای صحبت‌های خود گفت: اول از همه به بازیکنان تبریک می‌گویم، آنها زحمات زیادی کشیده‌اند. این پیروزی نیز تقدیم به هوادارانی است که به صحنه آمده‌اند. آنها به عنوان یار دوازدهم از ما حمایت زیادی کردند.

سرمربی چین نسبت به اتفاقات بعد از تساوی با سنگاپور عنوان کرد: از تساوی در بازی گذشته تا پیروزی ما در این بازی، سران فدراسیون فوتبال نیز کمک زیادی به ما کردند و جو و شرایط تمرینی خوبی به وجود آوردند.

برانکو در رابطه با این بازی گفت: روند بازی بسیار پرپیچ و خم بود. ما پیش افتادیم اما سریع به تساوی رسیدیم. خوشبختانه بازیکنان تحت تأثیر قرار نگرفتند. امیدوارم در آینده بهتر و بهتر شویم. برد در بازی بسیار روحیه مثبتی به ما می‌دهد.

وی ادامه داد: از نظر مربیگری، بسیار خوشحالم که تیم 90 دقیقه تاکتیک‌ها را اجرا کرد و موقعیت‌سازی خوبی داشت. ضربات ایستگاهی و کرنرهای زیادی در بازی وجود داشت. ما از این طریق اعتماد به نفس خود را افزایش داده‌ایم.

ایوانکوویچ همچنین از وو لی که دو گل به ثمر رساند تمجید کرد: وو لی به عنوان کاپیتان در این بازی بسیار خوب عمل کرد و خلق و خوی رهبری خود را نشان داد. او شایسته این عنوان است.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • رضا اسدی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد