Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@14:53:00 GMT

پدر و پسر، قرباني باک خالي سوخت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۴۲۸۸

پدر و پسر، قرباني باک خالي سوخت

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از وقوع یک حادثه رانندگی با 2 کشته در محور "گرمسار-قم" خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "مختار پناهی" اظهارداشت: شب گذشته با اعلام مرکز پیام پلیس راه استان قم، مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در کیلومتر 46 محور گرمسار به قم، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه خودرو کیا به علت اتمام سوخت در حاشیه راه توقف کرده و راننده و پسرش برای تهیه سوخت به لاین مخالف که دارای پمپ بنزین بوده مراجعه و پس از تهیه سوخت، در حال انتقال به داخل باک خودرو بودند که یک دستگاه خودرو وانت مزدا با آن ها برخورد می کند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه پدر و پسر در دم جان خود را از دست می دهند.
سرهنگ پناهی ضمن توصیه به رانندگان خواست، قبل از سفر و در طول مسیر از پر بودن باک بنزین اطمینان داشته و حتما قبل از شروع سفر از طریق اطلاعات راه ها از موقعیت اماکن رفاهی(پمپ بنزین ها) مطلع شوند.
رئیس پلیس راه استان قم گفت: رانندگان در صورت توقف اضطراری باید در پارکینگ های مناسب در منتهی الیه سمت راست حاشیه جاده توقف کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پدر پسر قربانی باک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: در مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۴ دستگاه سواری و ۶ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

سرهنگ دهقان افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان کشف کردند.

وی گفت: ماموران در این خصوص ۱۱ نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دهقان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان