Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین، در پی ریزش قیمت دلار در بازار، قیمت سکه نیز به کف کانال ۴ میلیون تومان نزدیک شد. صرافان معتقدند تداوم این روند می تواند زمینه ورود سکه به کانال سه میلیون تومان را در روزهای آتی فراهم نماید. در حال حاضر هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به قیمت ۴ میلیون و ۵۸ هزار تومان فروخته می شود که نسبت به روز گذشته کاهشی قابل توجه را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در حال حاضر به قیمت ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان فروخته می شود. این بدان معناست که قیمت سکه طرح جدید با تخلیه حباب به قیمت سکه طرح قدیم نزدیک شده است. این در حالی است که همواره فاصله قیمتی قابل توجهی میان این دو سکه وجود داشت.

 هر قطعه نیم سکه در حال حاضر به قیمت ۲ میلیون و ۱۷۲ هزار تومان و هر قطعه ربع سکه به قیمت یک میلیون و ۳۲۲ هزار تومان فروخته می شود.

 سکه گرمی در حال حاضر ۹۶۱ هزار تومان قیمت دارد. ریزش شدید قیمت ها در بازار سکه در حالی رخ داد که هر اونس طلا در بازارهای جهانی افزایشی اندک را شاهد بود. بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در حال حاضر ۴۰۲ هزار تومان فروخته می شود.

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1280271

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سکه و طلا بازار طلا و ارز ارز باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران شورای نگهبان ایران و آمریکا سینمای ایران باشگاه استقلال اتحادیه اروپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی تاکنون

آفتاب‌‌نیوز :

عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در ایام نوروز، بالغ بر ۳ میلیون نفر تا دیروز از اماکن، موزه‌ها، محوطه‌های تاریخی و پایگاه‌های میراث فرهنگی بازدید داشتند که رقم بسیار مهمی است. در این زمینه استان فارس با حدود ۷۴۰ هزار نفر بازدید مقام اول را دارد و پس از آن اصفهان و تهران بالاترین میزان بازدید را داشته‌اند.

ضرغامی در ادامه با اشاره به اینکه جمعیت زیادی در حافظیه و تخت جمشید برای مراسم تحویل سال حضور پیدا کردند و این مراسم در فضایی معنوی و شاد برگزار شد، گفت: رسانه‌های ضد انقلاب از اینکه این جمعیت فراوان در مراکز فرهنگی و تاریخی حضور پیدا کردند و بدون کوچکترین حاشیه فرهنگی و سیاسی یک مراسم معنوی را کنار هم اجرا کردند، فوق العاده ناراحت هستند.

وی درباره قطع نهال در منطقه گردشگری نور گفت: این موضوع ارتباطی به وزارت گردشگری ندارد این اتفاقی که افتاده و دادستان مازندران ورود کرده است.

ضرغامی یادآورشد: وزارت میراث فرهنگی به طور جدی طرفدار محیط زیست است و مدیران ما در کنار میرات فرهنگی موظف به حفظ محیط زیست هستند و در مراکز فرهنگی درختکاری انجام می‌شود.

ضرغامی درباره قیمت بلیت موزه‌ها و مراکز فرهنگی تاریخی نیز اظهار داشت: در حال حاضر قیمت ۳۰ هزار تومان برای بازدید از موزه‌ها در ایران پایین‌ترین رقم ورودی موزه‌ها در دنیا به شمار می‌رود و این رقم منطقی است و بلیت سینما هم ۶۰ تا ۸۰ هزار تومان است.

ضرغامی با بیان اینکه بعد از تعطیلات رقم دقیق گردشگر خارجی را اعلام می‌کنم به این موضوع هم اشاره کرد که در خصوص لغو یک طرفه روادید با ۳۲ کشور هم مصوبه قبلی دولت به قوت خود باقی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دری که رز را در «تایتانیک» نجات داد با قیمت نجومی فروخته شد
  • سقوط بیت‌کوین
  • بازدید مسافران نوروزی از طبیعت بکر و آثار تاریخی گرمی
  • بازدید بیش از ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی تاکنون
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳/ سدان گرانقیمت سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • قیمت طلا سقوط کرد/ آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت طلا یک کانال سقوط کرد | آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا یک کانال سقوط کرد
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • سقوط قیمت طلا / آخرین قیمت‌ها از بازار طلا ۶ فروردین ۱۴۰۳