Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کریمیان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان در گفت و گو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به تداوم جوی نسبتا ناپایدار در استان طی امروز، اظهار کرد: شرایط جوی پایدار از فردا تا آخر هفته در استان حاکم خواهد شد.

وی افزود: امروز برای بیشتر مناطق استان آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید و در مناطق مرکزی استان غبار محلی پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: طی امروز وقوع گرد و خاک در نیمه شرقی و بارش پراکنده در مناطق غربی و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

کریمیان با اشاره به کاهش دو درجه‌ای دما در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۳۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۴۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.

کریمیان افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر‌های داران و علویجه بارش‌های کمتر از یک دهم میلی متر ثبت شده است.

انتهای پیام/م   وضعیت جوی هوای استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: کوهرنگ و بلداجی با ۵ درجه سانتی گراد خنک‌ترین نقاط و لردگان با ۲۳ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان است.

بیشتر بخوانید

بام ایران خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: دمای فعلی شهرکرد ۷ درجه سانتی گراد است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • شروع بارش ها در غرب استان اصفهان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین