Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:08:11 GMT

عزت اللهی: از باشگاه استقلال تماس داشتم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۴۴۱۳

عزت اللهی: از باشگاه استقلال تماس داشتم

سعید عزت اللهی می‌گوید از باشگاه استقلال تماس هایی داشته اما مذاکره انجام نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر صحبت های زیادی در خصوص آینده سعید عزت اللهی مطرح شده است. شایعات از پیشنهاد و مذاکره باشگاه استقلال با این بازیکن حکایت دارد اما تا امروز عزت اللهی اظهار نظری در این باره نداشت.

 

اما او به خبرنگار ورزش سه در این خصوص گفت: «مذاکره نداشتیم چون من اینجا قرارداد دارم اما تماس هایی بوده و همین در حد تماس بوده و هیچ مذاکره ای با باشگاه من نشده و من هم فعلا اینجا هستم و تمریناتم را ادامه می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

سعید عزت اللهی با تیم رستوف قرارداد دارد اما در این سال به عنوان بازیکن قرضی پیراهن تیم های آنژی مخاچ، آمکار پرم و ردینگ را برتن کرد و با پیراهن تیم ملی نیز در جام جهانی حضور پیدا کرد.

 

او که فوتبال خود را از تیم ملوان بندر انزلی آغاز کرد و به عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ ایران نیز مطرح شد، با اتلتیکو مادرید C به فوتبال اروپا رفت و حالا پنجمین پیش فصل خود در قاره سبز را آغاز کرده است.

 

استقلال فصل گذشته علی کریمی، روزبه چشمی و فرشید باقری را در پست هافبک دفاعی در اختیار داشت اما تکلیف این سه بازیکن برای فصل آینده مشخص نیست.

سعید عزت اللهی نقل و انتقالات 1398 استقلال تهران ردینگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید عزت اللهی نقل و انتقالات 1398 استقلال تهران ردینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، بهرام عین‌اللهی، در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی، پیرامون اجرای طرح عرضه اینترنتی دارو، گفت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است.

وی افزود: سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده دار می‌شوند.

عین اللهی با عنوان این مطلب که طرح عرضه اینترنتی دارو فعلاً آزمایشی است، گفت: اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس