Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@21:30:45 GMT

کاپیتان رکورددار برزیل غرق در بدهی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۴۴۱۵

کاپیتان رکورددار برزیل غرق در بدهی

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال برزیل املاکش را به خاطر بدهی از دست داد.

به گزارش مشرق، ورزشکاران زیادی بخش بزرگی از ثروت خود را پس از پایان دوران بازی‌شان به خاطر تجارت‌های اشتباه از دست می‌دهند و کافو یکی از آنها است. یکی از بهترین مدافع‌های تاریخ جهان اکنون به خاطر بدهی‌های زیاد در شرایط بدی به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدهی‌ها به خاطر شرکتی است که پس از بازنشستگی به همراه همسرش تاسیس کرد. آژانس کاپی پنتا اینترنشنال پلیر مجبور شد از ۲۶۰ هزار تا ۱.۴ میلیون یورو وام بگیرد. به همین خاطر دادگاه سائوپائولو پنج ملک کافو و همسرش رجینا را مصادره کرد. بازیکن سابق تیم‌های میلان و رم گفت: این یک مشکل شخصی است. می‌توانم املاک، ماشین، خانه و … را بدهم. می‌توانم برای پرداخت همه بدهی‌هایم همه چیز خود را بدهم.

بیشتر بخوانید:

رکورددار حضور در فینال‌های جام جهانی

کافو پنج ملک خود را از دست داد اما ۱۵ ملک قهرمان جام جهانی هم بلوکه شده است تا بدهی‌هایش پرداخت شود. مدافع پیشین برزیل در دوران بازیگری ۳۲ ملک داشت. این املاک آپارتمان‌هایی از ۵۵ متر تا ۳۸ هزار متر بودند.

کافو همچنان در دنیای فوتبال حضور دارد و یکی از اعضای کمیته برگزاری کوپا آمه ریکا ۲۰۱۵ بود. همچنین چند روز پیش اعلام شد او سفیر برزیل در کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.

افتخارات کافو زیاد است. دو جام جهانی، دو کوپا آمه ریکا، یک جام برندگان (رئال سوسیداد)، دو لیگ ایتالیا (میلان و رم)، یک لیگ قهرمانان اروپا (میلان)، دو سوپرجام اروپا (میلان)، یک جام جهانی باشگاه‌ها (میلان) و دو سوپرجام ایتالیا (میلان و رم) از عناوین مدافع پیشین تیم ملی برزیل است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو کافو تیم ملی برزیل فوتبال بدهی کاپیتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال

به گزارش "ورزش سه، لوکاس واسکز متخصص درخشش در بازی های بزرگ است. 

او در ضیافت پنالتی های فینال سال 2016 لیگ قهرمانان با شهامت گفت که پنالتی خواهد زد و یکی از گل های رئال را به اتلتیکو زد تا در قهرمانی یازدهم نفش مهمی داشته باشد. چهارشنبه شب در زمین سیتی نیز او پنالتی خود را گل کرد و یکشنبه شب برابر بارسلونا یک پنالتی گرفت، یک گل زد و یک پاس گل داد.

او را در رئال با کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، مقایسه می کنند و به وی لقب کافوکاس داده اند.

دیروز در مراسم لاروس، کافو نیز حاضر بود و از او در مورد این لقب سوال شد: «بازی را دیدم و باید بگویم لوکاس فوق العاده بود. خیلی خوشحال‌کننده است که به افتحار من، لوکاس واسکز را کافوکاس می‌خوانند.»

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی