Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@01:10:43 GMT

کشف قطعات یدکی خودرو در کامیاران

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۴۴۷۷

کشف قطعات یدکی خودرو در کامیاران

خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف مقادیری قطعات یدکی قاچاق درکامیاران خبر داد. تاریخ انتشار: 13:19 - 25 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۷۲۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ"عباس مسعودی"گفت: مأموران ایست و بازرسی شهید "میرجلیلی" شهرستان کامیاران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودروی مذکور یک دستگاه موتور تویوتا، ۴ دستگاه گیربکس و ۳ دستگاه دیفرانسیل خارجی فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

سرهنگ مسعودی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کالا قاچاق پلیس یدک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" یزد هنگام انجام وظایف ذاتی یک دستگاه کامیون "ولوو" مشکوک را متوقف کردند. 

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی انجام شده از کامیون مقادیر بسیار زیادی انواع کالای قاچاق شامل؛ ۱۴۴ قطعه صنعتی، یک عدد صندلی لیفتراک، چهار عدد لاستیک لیفتراک، ۲۶ قطعه گیربکس، یک عدد دکل و متعلقات لیفتراک و... را کشف و یک متهم را نیز در این خصوص دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه متهم قصد انتقال این محموله از جنوب کشور به مرکز کشور را داشته گفت: کارشناسان ارزش این کالای قاچاق کشف شده کشف شده را بیش از ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند. 

سردار بهدانی فرد در پایان با بیان اینکه متهم به همراه کالای قاچاق کشف شده به سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی شد خاطرنشان کرد: مبارزه با کالای قاچاق در دستور کار دائمی پلیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جولان قطعات چینی در بازار خودرو/ بیش از ۸ میلیارد دلار قطعات خودرو و موتورسیکلت وارد کشور شد
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد 
  • واردات ۸.۴ میلیارد دلاری قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود