Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در گفتوگوی اختصاصی با این خواهر بسیجی  حوزه 222 سوال هایی در زمینه های این کار خداپسندانه داشتیم که به شرح زیر است:

در چه زمینه هایی فعالیتهای خیرانه انجام می دهید؟

محرومیت زدایی و کمک به بحرانهای خدادای از قبیل سیل و زلزله  ،جهیزیه و سیسمونی ، کار آفرینی کلاسهای اقتصاد مقاومتی و هنری برای بانوان بی سرپرست و بد سرپرست

تا کنون چه تعداد جهیزیه و سیسمونی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تهیه کرده اید؟

تا کنون 627 جهیزیه و 400 سیسمونی و  برای کمک رسانی به زلزله زدگان، حدود 30 کامیون از کمک های مردمی که جمع آوری شده بود به مناطق زلزله زده ارسال شد

وی گفت: تعداد 25 کامیون از اقلام مصرفی برای سیل زدگان سال 98 به مناطق سیل زده ارسال گردید و همچنین کمکهای نقدی به مبلغ 6 میلیون تومان به این مناطق ارسال شد و مقرر شده در احداث و بازسازی منازل سیل زدگان اقداماتی انجام گردد.

هدف شما از انجام این کمک ها چیست؟

پیامبر گرامی اسلام می فرماید : بهترین کار خدمت به خلق است و با توکل بر خدا و مشارکت مردم توانسته ایم در حد توان به نیازمندان کمک کنیم

به جزء اینگونه کمک رسانی ها چه فعالیت های دیگری انجام می دهید ؟

ما هفته ای یک روز میز خدمت داریم که یک پزشک جهت ارائه خدمات رایگان پزشکی به نیاز مندان در آن حضور پیدا می کند و همچنین آموزشهای کمکهای اولیه را داریم.

آیا به صورت مداوم خانواده ای را تحت پوشش دارید؟

ما هر سه ماه یکبار اقلام مصرفی خوراکی را به افراد ناتوان و نیاز مند تقسیم می کنیم و در این راستا ما 40 خانواده را تحت پوشش داریم، همچنین یک نانوایی داریم که با توجه به ارائه بن خرید رایگان نان به نیازمندان می توانند از آنجا نان رایگان تهیه کنند.

در ادامه این پرسش و پاسخ ها خیر بسیجی حوزه 222 ناحیه امام سجاد(ع) کرج گفت: ما در امور فرهنگی فعالیت داریم از جمله سه شنبه های مهدوی میز کتاب و مسابقات کتاب خوانی و کلاسهای چرم دوزی بافتنی ، عروسک سازی ، گلیم بافی ، قالی بافی و ... را نیز برگزار می کنیم.

وی افزود : همچنین ما در کلاسهای قرآنی و کلاسهای سبک زندگی و معرفی جوانان برای ازدواج به یکدیگر و صندوقهای قرض الحسنه ، کارگاههای طب اسلامی و ... فعالیت می نماییم.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند بیانیه‌ای از سوی ستاد صیانت برای قاچاق فیلم‌ها هستیم

مقوله قاچاق فیلم، اتفاق تازه‌ای در سینمای ایران نیست. در برهه‌ای، فیلم‌های تازه منتشرشده در شبکه نمایش خانگی، به‌راحتی در دسترس مخاطبان قرار می‌گرفت. در برهه دیگر، فیلم‌های روی پرده به خانه‌های مردم راه یافت و طی سالیان اخیر، فیلم‌هایی که راهی به پرده نیافته بودند، با کیفیت‌های بالا به بیرون درز پیدا کرده و در سطح وسیعی منتشر شدند.

این اتفاق، همواره روی یک دور نامتوازن قرار داشته است. گاهی ماه‌ها، خبری از فیلم قاچاق نبود و گاهی مانند این روزها، در یک پروسه کوتاه، چندین فیلم، سر از فضای مجازی درآوردند و همه را شوکه کردند.

وقتی فیلمی ساخته می‌شود، صاحبان فیلم، نسخه‌هایی از آثار را برای پخش‌کننده‌ها و فستیوال‌های خارجی می‌فرستند که اتفاقا، کار از همین جا مساله‌دار می‌شود.

سید رضا اورنگ کارشناس و منتقد سینما درباره قاچاق فیلم‌های سینمایی گفت: در رابطه با قاچاق فیلم از سال ۱۳۸۳ تاکنون مطلب نوشته‌ام. سوال اینجاست که چه زمانی قاچاق فیلم رخ می‌دهد؟ یک بحث کپی رایت داریم که کشور‌های خارجی پیگیری می‌کنند تا این اتفاق نیفتد. این کشورها در زمان اکران فیلم تلفن‌های همراه را می‌گیرند تا از فیلم تصویربرداری نشود که البته باز هم این اتفاق می‌افتد ولی زمانی که چنین اتفاقی رخ می‌دهد با عامل اول برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: در دیگر کشور‌ها به سراغ فردی که فیلم را منتشر کرده‌است نمی‌روند بلکه به سراغ نفر اولی که کار را کپی کرده و چنین کاری را انجام داده است می‌روند و با او برخورد می‌کنند.

این کارشناس افزود: اگر دقت کرده باشید در سال ۱۳۶۳ یک تهیه‌کننده شکایت کرد که فیلم من به بیرون قاچاق شده است، فیلمی که به دلایلی از روی پرده برداشته بودند و قاچاق شد. این فرد طبیعتا در آن زمان پیگیری‌های لازم را انجام داد، اما در ادامه پرونده قاچاق فیلم وی مختومه شد. سوال اینجاست که چرا پرونده مختومه شد؟ وقتی در چنین مواردی پرونده مختومه می‌شود و هیچکس راجع به آن موضوع صحبت نمی‌کند، یعنی مقصر اصلی شناخته شده است، اما با آن برخورد نکرده اند. اگر در آن زمان با آن فرد برخورد می‌کردند امروز شاهد چنین مسئله‌ای نبودیم. 

 اونگ بیان کرد: فرض کنید من به عنوان یک تهیه‌کننده همه اجزای فیلم از جمله راش، نسخه اصلی و کپی فیلم را در اختیار دارم. من این نسخه‌ها را در کجا نگهداری می‌کنم؟ ممکن است در دفتر کارم نگه‌دارم یا دفتری که فیلم برای تدوین می‌رود. اصلا امکان ندارد دفتری فیلمی را تدوین کند و کپی از آن فیلم نداشته باشد و بخواهد آن را قاچاق کند. چرا؟ چون متهم ردیف اول حساب می‌شود.

وی تصریح کرد:  چند سال پیش با یکی از عوامل یکی از فیلم‌هایی که از روی پرده پایین آمده بود دوست بودم و به او گفتم همین فیلم را در پیاده روی میدان تجریش می‌فروشند؛ اما گفت این فیلم من نیست. من فیلم را خریدم و تماشا کردم و دقیقا همان نسخه از آن فیلم بود. درحال حاضر سوال اینجاست که ستاد صیانت چه کاری کرده است؟ تنها کاری که انجام داد این بود که سی‌دی‌های این افراد را جمع‌آوری می‌کرد، اما عامل اصلی کجاست؟ چرا عامل اصلی معرفی نمی‌شود؟ 

 کارشناس سینما گفت: ما حتی چند فیلم اکران نشده داریم که با وجود اینکه هنوز اکران نشده اند با قاچاق مواجه شدند. درحال حاضر ستاد صیانت چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا وظیفه چنین جایی این نیست که یک بیانیه بدهد و بگوید عامل اصلی این تعداد فیلم را شناسایی کردیم و این افراد عامل چنین اتفاقاتی بودند؟ ما یکبار در قوه قضاییه شاهد چنین چیزی نبودیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی
  • ارتباط موثر با نوه‌ها/ سوالاتی که تخیل نوه شما را تحریک می‌کند!
  • اردن کمک به اسرائیل را تایید کرد
  • نیازمند بیانیه‌ای از سوی ستاد صیانت برای قاچاق فیلم‌ها هستیم
  • اردن کمک به صهیونیست‌ها را تأیید کرد
  • اسماعیل کوثری: خیال کردند بلوف می‌زنیم و جواب اسرائیل را نمی‌دهیم
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!
  • اگر فناوری همه مشکلات را حل کند انسان‌ها چه کاری برای انجام خواهند داشت؟
  • اگر فناوری همه مشکلات را حل کند انسان‌ها چه کاری برای انجام دادن خواهند داشت؟