Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در چکیده گام دوم برای بهزیستی شفافیت جایگاه مهمی دارد به همین منظور از انتهای سال ۹۷ بهزیستی استان به طور جدی موضوع شفافیت را پذیرفته و تلاش می‌کنیم در مسیر شفافیت حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرضیه فرشاد صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی، اظهار کرد: شعار امسال هفته بهزیستی " بهزیستی در گام دوم، شفافیت، توانمندسازی و ارتقای سلامت اجتماعی" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این شعار اشاره مستقیمی به بیانیه گام دوم مقام رهبری دارد، افزود: بیانیه گام دوم به عنوان تکلیفی برای همه مردم، رسانه‌ها و دستگاه‌هاست و در این بیانیه بسیاری از مسائل منطبق با وضعیت کنونی جامعه به خصوص در حیطه اجتماعی است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه در سازمان بهزیستی شاید در جایی که انتظار داریم نیستیم، تصریح کرد: اگرچه در نقطه ایده‌ال نیستیم اما بپذیریم ۲۰ واحد مسئولیتی که در سال ۵۸ به بهزیستی سپرده شد در برنامه ششم کنونی به بیش از ۱۸۰ ریزفعالیت جزء وظایف بهزیستی افزایش یافته است که با رشدی ۹ برابری در ۴۰ سال روبه‌رو بوده است.

وی با ابراز خرسندی و پرافتخار دانستن این حجم مسئولیت گفت: برای ما این امر افتخارآمیز است اگرچه ادعایی نداریم که کار زیادی انجام داده‌ایم اما تلاش کردیم در حوزه فعالیت خود باری از دوش جامعه برداریم و همواره علاوه بر رشد ۹ برابری وظایف سعی ما رشد کیفیت فعالیت هم بوده است.

فرشاد با اشاره به اینکه بهزیستی مهمترین نقش در سلامت اجتماعی افراد و جامعه دارد، اظهار کرد: داشتن منابع مالی و انسانی در انجام وظایف یک دستگاه بسیار مهم است که برای برآوردن توقعات مخاطبین گروه هدف خود هموراه به دنبال تامین منابع مالی، انسانی و استفاده از کمک خیران و سمن‌های مردمی بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه در چکیده گام دوم برای بهزیستی شفافیت جایگاه مهمی دارد، افزود: از انتهای سال ۹۷ بهزیستی استان به طور جدی موضوع شفافیت را پذیرفته است و تلاش می‌کنیم در مسیر شفافیت حرکت کنیم به همین منظور تمام قراردادها، پرداخت‌های مستمری و دیگر خدمات خود را به طور شفاف اطلاع‌رسانی کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه شفاف بودن نشانگر توانمندی یک دستگاه است، تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان و گروه هدف همواره مورد نظر و تاکید بهزیستی بوده است و هدف ما ماهی دادن به افراد نیست بلکه می‌خواهیم به مددجویان خود تور بافتن را یاد بدهیم و به آنها بیاموزیم می‌توانند برای خود برنامه زندگی داشته باشند و در این راه بهزیستی در کنار آنها خواهد بود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بهزیستی توانمندسازی مددجویان شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس تخم افشان بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز و حضور میلیونی گردشگران و مسافر در شهرستان گناوه، تدابیر لازم جهت دسترسی آسان و جلوگیری از کمبود اقلام اساسی در شهرستان صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: در راستای تأمین اقلام مورد نیاز بازار، ۸۰ تن برنج و شکر در شهرستان گناوه توزیع شد که ۴۶ تن از این اقلام در روستاهای بخش مرکزی و ریگ توزیع شد و ۳۴ تن نیز به تعاونی مرزنشینان بخش مرکزی و بخش ریگ جهت توزیع تحویل داده شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: با توجه به مراسم و مناسبت‌های ماه مبارک رمضان، ۸ تن برنج و مرغ ویژه پخت نذورات این ایام از طریق عامل عمده به استان اعلام نیاز شد.

عباس تخم افشان خاطرنشان کرد: گوشت قرمز نیز با قیمت مصوب، گوشت گوسفندی هر کیلوگرم ۳۶۵ هزار تومان و گوشت گوساله یخ زده برزیلی هر کیلوگرم ۳۱۵ هزار تومان در صورت اعلام آمادگی، از استان جذب خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی با توجه به حضور جمعیت میلیونی گردشگران در شهرستان گناوه تصریح کرد: در بخش آرد و نان نیز هیچ گونه کمبودی وجود ندارد و آرد پشتیبان و شیفت‌بندی نانوایی‌ها نیز برای این ایام در نظر گرفته شد.

کد خبر 6063789

دیگر خبرها

  • نرخ جرائم رانندگی حادثه‌ساز ۵ برابر می‌شود
  • جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده
  • توجه ویژه به غزه و فلسطین از اهداف اصلی بخش بین الملل بود
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • محدودیتی برای تأمین آرد در خراسان جنوبی نداریم
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به احداث مراکز گردشگری در شمال شهر
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود
  • توجه ویژه دولت سیزدهم در طرح فاضلاب استان خوزستان