Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید پایاب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم هندبال نوجوانان نفت و گاز گچساران پیش از ظهر امروز سه شنبه در مرحله دوم این رقابت ها با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ تیم هیات تهران را شکست داد.

وی بیان کرد: در مرحله نخست جام باشگاه های هندبال نوجوانان ایران نفت و گاز گچساران در گروه چهارم مسابقات تیم های کازرون و بیجار کردستان را مغلوب کرد و در مقابل فولاد سپاهان اصفهان بازی را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات هندبال گچساران تصریح کرد: در این ادامه این بازی ها روز چهارشنبه بیست و ششم تیرماه جاری تیم هندبال نوجوانان نفت و گاز گچساران با برنده بازی تیم های کاشان و سبزوار دیدار می کند.

پایاب اظهار داشت داشت: مسابقات هندبال جام نوجوانان کشور از روز شنبه با حضور ۳۲ تیم در هشت گروه چهار تیمی آغاز شده و تا پایان این هفته ادامه دارد.

وی ابراز داشت: این مسابقات در استان اصفهان در حال برگزاری است.

تیم هندبال بزرگسالان نفت وگاز گچسارن قهرمانی، نایب قهرمانی در لیگ برتر ایران، عنوان چهارمی جام باشگاه های آسیا و مقام هفتمی جام قهرمانی باشگاههای جهان را کارنامه افتخارات خود دارد.

۸۱۴۳/‏۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت جهان پهلوان موحد در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان

دریافت 54 MB کد خبر 6077867

دیگر خبرها

  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • صعود ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی
  • غیبت جهان پهلوان موحد در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان
  • اعزام اسکواش باز خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید