Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه  درخصوص خبر بازداشت معاون ریاست پیشین قوه قضائیه گفت: من توصیه می‌کنم از نشر اخباری که صحت و سقم آن را نمی‌دانید اجتناب کنید و بگذارید مراجع رسمی نسبت به موضوع اظهارنظر کنند.

وی افزود: من از نمایندگان مجلس گله دارم چرا که اخبار قوه قضائیه را سخنگوی این نهاد باید اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما که از محتوای پرونده اطلاع ندارید آیا سزاوار است براساس ذهنیات شخصی موضوعی را به اشخاصی نسبت دهید.

اسماعیلی گفت: فردی که قبلا در حوزه ریاست تنها مدیر یکی از بخش‌ها بوده تحت تعقیب قرار گرفته و در این ارتباط فرد مذکور بازداشت شدند و موضوع پرونده ناظر به ارتباطات ناصواب و خلاف موازین قضایی با برخی اصحاب پرونده و اعمال نفوذ است که تحقیقات آن در حال انجام است.

سخنگوی دستگاه قضا افزود: ورود دستگاه قضا نیز اثبات کننده این ادعا است که ما در برخورد با مفاسد جدی هستیم و بدون اغماض موارد را رسیدگی خواهیم کرد. در این راستا خبر بازداشت یکی از منسوبین به رئیس پیشین دستگاه قضا کذب است. خواهش من این است که در انتشار خبر کذب از هم پیشی نگیریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه قوه قضائيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که ‏بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو ) پنج میلیون ریالی ندارد.

روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • در زمینه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم |‌ قرارهای منجر به بازداشت ما کماکان زیاد است
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال