Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@04:43:15 GMT

کاهش ۵۶ درصدی شماره‌گذاری خودرو‌های نوشماره

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۴۵۳۲

 سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس آمار‌های پلیس راهور، نقل و انتقال خودرو‌ها در سال جاری کاهش ۳ درصدی داشته است.

اخبار اجتماعی- وی با اشاره به شماره‌گذاری خودرو‌های نو شماره نیز گفت: امسال حدود ۲۱۰۰ دستگاه خودروی وارداتی شماره گذاری شده که این رقم نسبت به سال گذشته ۷۱ درصد کاهش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا افزود: در بخش شماره گذاری خودرو‌های نو شماره داخلی نیز با کاهش ۵۶ درصدی مواجه بودیم، به شکلی که در سال جاری حدود ۱۵۲ هزار دستگاه خودروی داخلی در کشور شماره گذاری شده است که بیشترین آن‌ها به ترتیب پراید ۱۳۱، پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، تیبا ۲ و ساینا بوده‌اند.

به گفته وی، در مجموع در بخش خودرو‌های نو شماره اعم از داخلی و وارداتی امسال ۵۶ درصد کاهش داشته‌ایم.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از کاهش ۷۵ درصدی اسقاط خودرو‌های فرسوده در سال جاری در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس آمار‌ها امسال تنها ۴۶۰۰ دستگاه خودروی فرسوده از رده خارج شده است که در مقایسه با سال گذشته کاهش بسیار زیادی را نشان می‌دهد این در حالی است که در سال گذشته نیز با روند کاهشی مواجه بودیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شماره گذاری پلیس راهور پلیس راهور تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهادر اسدی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان تصریح کرد: افزایش طلاق در جامعه آسیب‌های دیگری از جمله فقر، بیکاری، اعتیاد و گسستگی خانواده و آسیب‌های ناشی از فرزندان طلاق را به همراه دارد.

وی گفت: با افتتاح ۱۷ مرکز مشاوره خانواده دادگستری استان در سال گذشته و توسعه کمی و کیفی این مراکز در کنار دادگاه‌های خانواده و برگزاری هدفمند کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌های در معرض طلاق، شاهد کاهش ۲ درصدی طلاق در استان کردستان بوده‌ایم.

اسدی افزود: برنامه‌ریزی در جهت کاهشی کردن روند طلاق در استان با هماهنگی و همکاری سازمان‌های متولی و با نظارت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از سال‌های گذشته آغاز شده است و تلاش برای کنترل هر چه بیشتر آمار طلاق ادامه دارد.

وی همچنین از بازرسی و نظارت مستمر بر عملکرد کلیه مراکز مشاوره پیش از طلاق در حوزه‌های قضایی این استان خبر داد و گفت: با ارجاع متقاضیان دعاوی خانواده به مراکز مشاوره برای دریافت خدمات مشاوره و مددکاری و تلاش در جهت افزایش حداکثری صلح و سازش در بین زوجین، این مراکز در جلوگیری از فروپاشی خانواده و تحکیم بنیان آن می‌توانند مهمترین نقش را داشته باشند.
اسدی از برگزاری دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین در شُرف ازدواج با همکاری دستگاه‌های ذیربط خبر داد و تصریح کرد: ارائه آموزش‌های لازم در خصوص افزایش مهارت‌های ارتباطی تأثیر و نقش بسزایی در کاهش طلاق در سال گذشته داشته است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با ادامه این رویکرد و همراهی و مشارکت بیش از پیش نهادهای متولی بتوانیم شاهد ادامه این روند کاهشی طلاق در سال‌های آینده باشیم .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899045

دیگر خبرها

  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات