Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@15:10:59 GMT

دستگیری سارقان منزل در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۴۵۵۴

دستگیری سارقان منزل در پایتخت

خبرگزاری میزان- رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق منزل با ۲۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: هوشیاری یکی از مالکان مغازه سارقان را لو داد. تاریخ انتشار: 13:22 - 25 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۷۳۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "کامیار چهری"در توضیح این خبر، بیان داشت: پرونده از کلانتری ۱۰۷ فلسطین به پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت برای شناسایی سایر جرائم متهمان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: پرونده ارسالی حکایت از این داشت که متهمان پرونده برای فروش یک دستگاه لب تاپ به مغازه‌ای در پاشاژ کامپیوتر ایران مراجعه و تقاضای فروش یک دستگاه لب تاپ مستعمل را می‌کنند. مالک مغازه در بررسی لب تاپ متوجه سرقتی بودن آن می‌شود که طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی و مالک لب تاپ که شماره تلفن آن در لب تاپ ثبت شده بود، شناسایی سارقان را اعلام می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران کلانتری فلسطین در تحقیقات اولیه به دست آورند که فروشندگان لب تاپ سرقتی، سارقان منزل می‌باشند و پس از سرقت منزل، قصد فروش اموال مسروقه را داشتند، بیان داشت: با انتقال متهمان به پایگاه سوم، کارآگاهان در تحقیقات پلیسی به دست آورند که متهمان علاوه بر سرقت اعلامی مرتکب ۲۰ فقره سرقت دیگر از منازل مسکونی شده اند.

سرهنگ چهری افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از قبیل: لپ تاپ، دوربین عکاسی، ریش تراش، مقداری طلاجات و ... کشف شد.

وی گفت: تا کنون تعداد ۱۷ تن از مال باختگان شناسایی و متهمان با قرار وثیقه از سوی شعبه ۱۵ بازپرسی دادسرای ناحیه ۶ در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم برای کشف سایر جزئیات پرونده قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرقت دزد منزل سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل شبکه هوایی و ایجاد نارضایتی در بین مردم و خسارت وارده به تأسیسات برقی در شهرستان دشتستان، لذا شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای این باند سرقت با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کنند که با بهره گیری از اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت سه نفر سارق از عاملان اصلی این سرقت‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، با بیان اینکه محل اختفا اعضای این باند، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: در این ارتباط یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6086943

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه