Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به همراه مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند از روز پنجشنبه، ۲۷ تیر در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با ارائه سرویس‌ها و خدمات برخط و هوشمند شهری میزبان مردم و علاقمندان است. تاریخ انتشار: 13:22 - 25 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۷۱۸

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به نمایندگی از شهرداری تهران در بزرگ‌ترین رویداد فناوری و نوآوری کشور که به مدت چهار روز از ۲۷ تا ۳۰ تیر در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست، به معرفی خدمات هوشمند شهرداری تهران و اقدامات و فعالیت‌های این نهاد در زیست بوم نوآوری کشور در دوره اخیر مدیریت شهری می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غرفه سازمان فاوای شهرداری تهران در سالن هشت نمایشگاه بین‌المللی در این چهار روز، میزبان رویداد‌های متنوع و تبادل تجربیات گوناگون استارتاپ‌ها، شرکت‌های نوآور، فناور و افراد و نهاد‌های فعال در زیست بوم نوآوری کشور خواهد بود.


بازدید و حضور شهردار تهران و اعضای شورای شهر، نشست خبری مدیرعامل سازمان، نشست مدیران عامل فاوای کلانشهرها، برگزاری دومین دوره چالش نوآوری تهران هوشمند (هکاتون) و برای نخستین بار، رونمایی از چندین پروژه «تهران هوشمند» از جمله رویداد‌هایی است که در این چهار روز برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: الکامپ تهران هوشمند نمایشگاه بین المللی الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است

به گزارش همشهری آنلاین؛ کوتاه شدن سفرهای درون شهری و صرفه جویی در مصرف سوخت که در نهایت منجر به کاهش آلودگی پایتخت می‌شود، از جمله موضوعاتی است که مدیریت شهری ششم با اولویت آن را پیگیری می‌کند.

پروژه پل دور برگردان بزرگراه شهید باقری هم با هدف ایمن سازی تردد، روان سازی ترافیک و کوتاه شدن سفرهای درون شهری عملیاتی شده است و هادی حق بین در روزهای اخیر با بازدید از این پروژه آن را از طرح‌های مهم مناطق ۴ و ۸ دانست و گفت که اصلاح تقاطع‌های ناقص و ایجاد دسترسی‌های جدید در محورهای مواصلاتی پایتخت از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فنی و عمرانی در دوره ششم مدیریت شهری است که بهره برداری از آنها سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان می شود.

به گفته او با توجه به ایام نوروز و خلوتی معابر نصب سازه‌های این پروژه در حال انجام است. سازه فولادی پل دوربرگردان باقری جانبازان، با عرشه ۴۸۰ تنی، به کمک ۲ جرثقیل ۱۰۰ و ۱۶۰ تنی هم اکنون در حال نصب است.

کد خبر 840990 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها ترافیک - شهری طرح‌های عمرانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هر شب در تهران
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ در این ۲ بوستان اتراق نکنید