Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@15:11:52 GMT

تغییرات زیاد در استقلال جواب نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۴۵۶۳

تغییرات زیاد در استقلال جواب نمی‌دهد

به گزارش وانانیوز،  مهدی پاشازاده درباره جدایی 16 بازیکن از استقلال گفت: در سال‌های گذشته که در لیگ دسته اول فعالیت داشتم، گاهی اوقات این شرایط پیش آمد که در یک تیم تغییرات گسترده ایجاد کنم که در این زمینه می‌توان به نساجی قائمشهر اشاره کرد. گاهی اوقات این تغییرات براساس اجبار است و گاهی اوقات هم شرایط دیگری ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع در چنین شرایطی کار یک مربی سخت است، به ویژه اینکه مربی خارجی بوده و با شرایط فوتبال ما آشنایی نداشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال بابت این تغییرات متعدد، پاسخ مثبتی خواهد گرفت؟»، تأکید کرد: در کل باید بگویم که این تغییرات در استقلال جواب نخواهد داد، هر چند که در فوتبال ایران خیلی چیزها بر خلاف پیش‌بینی‌ها رقم می‌خورد و ممکن است در همان ابتدای فصل، چند بازی آسان به استقلال بخورد و این تیم از همان ابتدا شرایط خوبی پیدا کند. من که امیدوارم این اتفاق رخ دهد، ولی باید به این بازیکنان و به این کادر فنی زمان داد. از طرفی باشگاه باید یک مربی ایرانی را در کنار استراماچونی قرار می‌داد که متأسفانه نتوانست این کار را انجام دهد.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره جدایی تعدادی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم در یکی دو فصل اخیر تصریح کرد: در این زمینه باید به شرایط قراردادها نگاه کرد. من معتقدم یکی از بدترین چیزهایی که در باشگاه استقلال دیده می‌شود عدم اطلاع‌رسانی شفاف و درست به هواداران است. متأسفانه باشگاه استقلال اطلاعات شفافی به هواداران نمی‌دهد و این در حالی است که بین صحبت‌های مسئولان باشگاه هم تناقض وجود دارد.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!

به گزارش "ورزش سه"، با انصراف و خداحافظی احتمالی سید محمد موسوی از تیم ملی والیبال ایران، کاپیتانی تیم ملی نیز دستخوش تغییرات خواهد شد.

موسوی که کاپیتان اول تیم ملی والیبال ایران بود، حالا با انصرافش کاپیتانی را به میلاد عبادی‌پور خواهد داد. میلاد در سال 2021 و 2022 سابقه کاپیتان اولی تیم ملی والیبال را داشته است و به خوبی از پس آن بر آمده است.

البته بر فرض محال اگر امیر غفور به تیم ملی والیبال ایران بازگردد و انصراف ندهد در عین ناباوری او کاپیتانی تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت. میلاد عبادی‌پور که در سال گذشته در دو تورنمنت مهم غایب بود حالا با انگیزه بیشتر و کاپیتانی، مجددا به تیم ملی باز خواهد گشت.

تیم ملی در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال بازی های دشواری دارد و می توان گفت اگر در همان هفته اول تیم ملی خوب نتیجه نگیرد از صعود به المپیک باز خواهد ماند.

دیگر خبرها

  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • وقتی ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب جواب می‌دهد! | ویدئو
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • به ما می‌گویند «مرغ عشق»
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد