Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های عبری زبان فاش کردند که حماس تلاش‌های خود را برای گول زدن سربازان اسرائیلی از طریق پایگاه‌های اجتماعی با هدف دستیابی به اطلاعات حساس درباره آن‌ها افزایش داده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: اعضایی از حماس خود را جای شخصیت‌های اسرائیلی در پایگاه‌های اجتماعی به ویژه واتساپ معرفی می‌کنند تا با سربازان اسرائیلی ارتباط برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نوشت: ارتش اسرائیل در سال‌های اخیر برخی از این تلاش‌ها را رصد کرده و مانع برخی از آن شده است اما یکی از عملیات‌ها که حماس در ماه میلادی گذشته آن را انجام داد موفقیت آمیز بود و موجب نگرانی زیاد رهبران نظامی اسرائیل شد. یکی از سربازان از یگان چتربازان اخیراً پیامی را از یک شماره ناشناس در واتساپ دریافت کرد. شخص ناشناس از او اطلاعاتی درباره موعد ترک یگانش خواسته بود.

فردی که این پیام را فرستاده بود گفته بود که یک نظامی اسرائیلی از یگانی دیگر است و اطلاعات محرمانه‌ای را ارائه کرد که قرار نبود هیچ فردی خارج از یگان آن را بداند. این نشان می‌دهد که دستکم یک نوع عملیات موفقت‌آمیز بوده است اما سرباز مذکور اطلاعات را فاش نکرد و به فرماندهش اطلاع داد و تحقیقاتی در این خصوص آغاز شد.

این روزنامه نوشت که دفتر سخنگوی ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرده که ارتش درباره این فعالیت‌ها آگاه است و تلاش‌های حماس را در پایگاه‌های اجتماعی دنبال می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است

به گزارش همشهری آنلاین، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در اظهاراتی گفت: دشمن جنایتکار همچنان تلاش می‌کند که چهره خود را بازسازی کند اما تنها ننگ و ذلتش بیشتر می‌شود. ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در شن‌های غزه گیر افتاده و تلاش می‌کند که از این فرصت برای قتل و کشتار بیشتر استفاده کند.

وی در ویدیویی که شبکه الجزیره آن را منتشر کرد، تاکید کرد: دشمن با گذشت این ۲۰۰ روز نه اهداف خود را محقق کرده، نه چشم‌اندازی دارد و نه اسرای خود را آزاد کرده است.

کد خبر 846731 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  •  دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات | حماس: ۳۰ افسر اسرائیلی را در اختیار داریم
  • دفتر حماس تا زمانی که برای میانجی‌گری با اسرائیل «مفید و مثبت» باشد در دوحه باقی می‌ماند
  • ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است
  • فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماس
  • مورخ مشهور اسرائیلی: در یک قدمی شکست هستیم
  • نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم
  • یک پژوهشگر : نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ شکست او در طول جنگ تصادفی نیست؛ این میوه تلخ چندین سال سیاست های فاجعه بار است
  • اولین قربانی بلندپایه اسرائیلی پس از حمله ۷ اکتبر حماس
  • واکنش وزیر جنجالی اسرائيلی به انتقادها