Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:46:31 GMT

حفظ وحدت هدف بسیج رسانه است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۴۶۷۲

حفظ وحدت هدف بسیج رسانه است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی حق شناس پیش ازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران و اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر، حفظ وحدت رسانه را از اهداف بیان کرد و افزود: اهمیت رسانه برکسی پوشیده نیست و رسانه ها باید افراد را به سمت اخلاق محوری و انقلابی بودن سوق دهند.

وی اظهاز داشت: امروزه حجم وسیعی از اطلاعات به خورد مردم داده می شود که باید ارتقای سواد رسانه ای جامعه در دستور کار باشد و در زمانی قرار داریم که رسانه ها تعیین تکلیف می کنند و با اثرگذاری وسیع بر ذهن انسان اثرگذار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال ۳۰ درصد از فعالیت ها به سمت آموزش بسیج رسانه رفته است؛ خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا در راستای گسترش آموزش سواد رسانه ای حرکت های موثرتری انجام شود.

مسئول بسیج رسانه مازندران گفت: بسیج رسانه محوریت کلی داشته و حفظ وحدت در رسانه در دستور کار قرار دارد و جناح بندی سیاسی نداریم و به دنبال بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام در کشور هستیم.

کد خبر 4668128

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج رسانه مطبوعات سپاه کربلای مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف نسل کشی در غزه وحدت حاکمان جهان اسلام را می‌طلبد

نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن با ابراز تأسف از واکنش منفعلانه سازمان ملل و سایر نهادهای بین المللی در جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، تاکید کرد: امروز توقف نسل کشی در غزه وحدت حاکمان جهان اسلام را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی طی گفت وگو با برخی از مدیران رسانه پیرامون آخرین تحولات مرتبط با جنگ غزه، افزود: حاکمان امت اسلامی یکصدا و منسجم برای کمک به فلسطین برخیزند و در مقابل جبهه استکبار بین المللی متحد شوند.

وحیدی تاکید کرد که حرمت مسجد الاقصی برای مسلمین جهان و تمام ادیان آسمانی حائز اهمیت است لذا ملت‌های آزادی خواه جهان برای روشنگری علیه جنایات اسرائیل وارد میدان شوند.

وی گفت: اسرائیل طی ۷ دهه گذشته مرتکب نسل کشی و جنایت جنگی علیه فلسطینیان شده است لذا اکنون وقت آن رسیده که نظام عدالت بین المللی جلوی وحشیگری‌های رژیم نامشروع صهیونیستی را بگیرد.

امام جمعه ملبورن بر لزوم رویکرد مشترک رهبران جهان اسلام برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه و تلاش برای فشار بر اسرائیل جهت برقراری آتش‌بس تاکید کرد.

کد خبر 6062504 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • اکونومیست: روسیه برای عملیات بزرگ بهاری در اوکراین آماده می‌شود
  • هم افزایی و تحکیم وحدت مسلمانان در ماه مبارک رمضان، دشمنان اسلام را تضعیف می کند
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان
  • توقف نسل کشی در غزه وحدت حاکمان جهان اسلام را می‌طلبد