Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۷۹ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۱۸۲ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۳۲ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۱ هزار تومان داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ تمام مسکوکات با کاهش چشمگیری نسبت به روز گذشته همراه هستند بطوریکه سکه طرح جدید روز گذشته ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان داد و ستد شد و امروز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی این سکه با نرخ ۴ میلیون ۱۰۰ تومان بفروش رفت.

بیشتر بخوانید: نرخ سکه و طلا در ۲۲ تیر ۹۸ / قیمت سکه به ۴ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسید + جدول

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱.۴۱۴ دلار و ۰۵ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۶ هزار تومان است.     انتهای پیام/   کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به روز گذشته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه کاهش قیمت طلا و سکه

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران با یک میلیون و چهارصد هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته ۴۳ میلیون و ۸۹ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم هم با یک میلیون و دویست و پنج هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، ۴۰ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه در بازار تهران امروز ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز ۷ میلیون تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز جاری در بازار طلای تهران ۳ میلیون و ۶۵۴ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته ۸۰ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

نرخ هر انس طلا در بازار‌های جهانی نیز با افزایش ۵ دلاری به ۲ هزار و ۳۵۰ دلار رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ترکید؟
  • زلزله در بازار طلا و سکه؛ حباب سکه ترکید؟
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، شاهین و کوییک + جدول
  • ریزش قیمت سکه و طلا
  • ادامه کاهش قیمت طلا و سکه
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین +جدول
  • گرانی در بازار خودرو ادامه دارد؛ پژو پارس به ۹۰۵ میلیون تومان رسید | جدول قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید