Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایتی با بیان اینکه پذیرش طلبه خواهر برای ادامه تحصیل در مقطع سطح ۲حوزه های علمیه خواهران از ۲۳تیرماه آغاز و تا ۲۱مردادماه سالجاری ادامه دارد، گفت: ۱۷مدرسه سطح ۲استان مازندران بیش از ۷۰۰نفر ظرفیت پذیرش طلبه دارند.

 «فاطمه هدایتی» امروز(سه شنبه25تیرماه) با اشاره به آغاز ثبت نام طلبه های خواهربرای ادامه تحصیل در سطح 2حوزه علمیه، به خبرنگار شبستان در ساری گفت: پذیرش طلبه خواهر به دو شیوه حضوری و اینترنتی از طریق 17مدرسه علمیه خواهران در استان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه پذیرش طلبه خواهر برای ادامه تحصیل در مقطع سطح 2حوزه های علمیه خواهران از 23تیرماه آغاز و تا 21مردادماه سالجاری ادامه دارد، یادآورشد: علاقه مندان مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي www.whc.ir یا مراجعه به مدارس علمیه خواهران مازندران ضمن دريافت دفترچه راهنماي پذيرش و خريد کارت ثبت نام، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

 معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران با بیان اینکه مازندران بیش از 700نفر ظرفیت پذیرش طلبه در سطح 2دارد، اظهار کرد: 16مدرسه در استان از مقطع دیپلم و یک مدرسه در بندپی بابل از سیکل، پذیرش طلبه دارند.

 

وی با بیان اینکه داوطلبان از طریق آزمون ورودي که 7شهریور بصورت حضوری همزمان با سراسر کشور درمازندران برگزار می شود، تصریح کرد:  پذیرفته شدگان آزمون کتبی مطابق با منابع اعلام شده، با حضور در مدرسه پذیرش شده مصاحبه علمی رفتاری می دهند و سرانجام قبول شدگان نهائی پس از مراحل پذیرش، 15 مهرماه  در مدرسه علمیه مشغول به تحصیل می شوند.

 

هدایتی با اشاره به اینکه حوزه علميه خواهران داراي مقاطع تحصیلی عمومي سطح 2(كارشناسي)، دوره عالي سطح3(كارشناسي ارشد) و دوره تخصصي سطح4(دكترا) بوده که شیوه تحصیل در مقطع سطح 2 به صورت حضوری تمام وقت و پاره وقت است وحداکثر سن داوطلبان برای شیوه حضوري تمام وقت 30 سال؛(متولدین سال 68 و پس از آن) بوده و شیوه پاره وقت شرایط سنی ندارد، گفت: بیش از 2500طلبه خواهر در استان مشغول به تحصیل هستند.

 

وی با بیان اینکه یکهزار و 900طلبه در سطوح 2و3فارغ التحصیل شدند، افزود: مدارس علمیه مازندران هنوز سطح چهار فارغ التحصیل ندارد.

 

هدایتی خاطرنشان شد: حوزه علمیه خواهران مازندران به احتساب طلبه های جامعه الزهرا، طلبه های غیرحضوری و نیمه حضوری بیش از 5هزار طلبه دارد.

 

وی یادآورشد: متقاضیان ورود به مقطع عالی (سطح ۳) در مازندران در سه  رشته تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، کلام اسلامی، و متقاضیان مقطع تخصصی (سطح ۴) در دو رشته تفسير تطبيقی، فقه خانواده،  شنبه بیست و پنجم خرداد ماه باهم به رقابت پرداختند و درحال حاضر ظرفیت پذیرش برای ورود به این مقاطع نداریم .

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع بیانیه گام دوم انقلاب جشن های دهه کرامت چهارمحال و بختیاری ارزانی معاون رئیس جمهور شیراز قم پذیرش طلبه خواهر فاطمه هدایتی فقه خانواده مدرسه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت سیاست توسعه متوازن را در پیش گرفته است، به‌نحوی که حدود نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم به سمت هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و حرفه‌ای رفته‌اند.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و وزارت آموزش و پرورش‌، رضامراد صحرایی با بیان اینکه مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد، اظهار کرد: امروز مدرسه‌ها دارای عملکرد خوبی هستند و اگر در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت کردیم، نتیجه فعالیت و زحمات معلمان در تربیت فرزندان این کشور در مدارس است.

وی درباره چالش‌های موجود در حوزه آموزش و پرورش افزود: کم و کاستی‌هایی نیز وجود دارد و منکر آن نیستیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت سیاست توسعه متوازن را در پیش گرفته است، به‌نحوی که حدود نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم به سمت هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و حرفه‌ای رفته‌اند که زمینه‌ساز تضمین آینده کشور در بسیاری از حوزه‌ها و رفع مشکل بیکاری در کشور است.

کد خبر 745761

دیگر خبرها

  • رئیسی : من یک طلبه هستم؛ برخی از عناوینی که به من می‌دهند برازنده اساتید و دانشمندان است
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • پذیرش طلبه در مدرسه علمیه آیت الله دامغانی
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده