Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی روز سه شنبه در نشست با بانوان شهری و روستایی استان افزود: باید زمینه لازم برای بیان آزادانه مطالب و دیدگاه ها از سوی بانوان وجود داشته باشد و نشست صمیمی نمایندگان اقشار بانوان با مدیریت استان در این راستا است.

وی با بیان اینکه بازگویی کلیشه ای و مشابه مطالب، کاری از پیش نمی برد، تصریح کرد: مشارکت فعالانه بانوان برای پیشبرد برنامه ها و اهداف ترسیم شده بسیار اثر گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی تاکید کرد: تشکیل هیات اندیشه ورز برای بازگویی و جمع بندی مشکلات مربوط به حوزه های مختلف بانوان شهری حتی روستایی امری ضروری بوده وامکان پاسخ گویی از مدیر و یا دستگاه مربوطه نیز بیش از گذشته تسهیل می شود.

این مسئول ادامه داد: دسته بندی واولویت بندی مشکلات از سو هیات اندیشه ورز و انعکاس آنها، امکان رفع مشکلات را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: سهم اشتغال بانوان روستایی برای دریافت تسهیلات از بانک های عامل بسیار ناچیز بوده و تحقق این مهم در گرو ارائه پیشنهادات سازنده از سوی هیات اندیشه ورز بانوان دراستان است.

حقیقی به ضرورت پی گیری برنامه های کاربردی در حوزه بانوان تاکید کرد و اظهارداشت: با تشکیل هیات اندیشه ورز چشم انداز بهتری را عملیاتی کردن کارها فراهم می کند.

وی یادآوری کرد: این هیات می تواند مشکلات را تجزیه و تحلیل کرده و با نظر کارشناسی، اثر گذاری بهتری را در بهبود امور داشته باشد.

استاندار زنجان به لزوم بکارگیری بانوان در مناصب مدیریتی در استان اشاره کرد و گفت: در این راستا طی چند ماه گذشه برای شماری از بانوان توانمند احکام مدیریتی در استان و شهرستان ها صادر شده است.

۹۶۴۶/‏۳۰۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بانوان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان

اولین جلسه هیات اندیشه ورزی اتباع خارجی درسال ۱۴۰۳ و چهاردهمین جلسه آن به ریاست ابراهیم اصلانی درمحل سالن جلسات اداره کل اتباع استان گلستان برگزارگردید.

دراین جلسه که با حضور نماینده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در امور مدیریت و ساماندهی جلسات اندیشه ورزی و متنفذین، فعالان، رابطین و نماینده بانوان اتباع انجام شد.

اصلانی ضمن خوشامدگویی وآرزوی قبولی طاعات و عبادات مدعوین به حادثه تروریستی سفارت ایران و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت اتباع خارجی می بایست مانند همیشه هوشیارانه با مسائل روز دنیای اسلام برخورد نموده و در دام دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران که با تمامی امکانات خود سعی در ایجاد شکاف بین مسلمانان دارند نیفتند. 

درادامه ایشان به موضوعات ودستورالعمل های جاری سازمان ملی مهاجرت جهت اطلاع رسانی حداکثری پرداخت. 

فراهی نیز با اشاره به نبود مرزبندیها در میان دوکشور ایران و افغانستان و وجود اشتراکات بسیار درمیان آنان از اتباع خارجی مقیم استان خواستندتابا ایجاد همبستگی و خودباوری از ضربه زدن دشمنان اسلام به دوستی و مودت میان مسلمانان جلوگیری نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • رمزارزها به یکی از بسترهای فرار مالیاتی تبدیل شده اند