Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش والیبال جوانان در آستانه مسابقات جهانی گفت: به این تیم امید زیادی برای نتیجه گرفتن داریم

به گزارش ایسنا، تیم ملی جوانان والیبال با تکمیل شدن بازیکنان خود برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم بحرین است که تیم ملی ایران با تیم های روسیه، چک و تونس همگروه است.

امیرحسین اسفندیار، بازیکن تیم ملی جوانان والیبال ایران در گفت و گو با ایسنا، در باره ی وضعیت تیم ملی برای شروع این مسابقات گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و قبل از شروع این مسابقات با تیم میزبان یک بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که می دانید سطح تیم ملی جوانان با رده های سنی دیگر بسیار متفاوت است و حتی به اعتقاد من از سطح تیم ملی امید هم بالاتر است.

او ادامه داد: تیم جوانان رده قبلی تیم بزرگسالان است و همه بازیکنان می جنگند تا بتوانند خودی نشان دهند و راهی تیم ملی بزرگسالان شوند.

اسفندیار با بیان اینکه تمامی تیم ها باتمام توان راهی مسابقات جهانی شده‌اند، گفت: تیم ها با تمام پتانسل خود وارد این مسابقات شده اند که کمتر از ۷۲ ساعت دیگر شروع می‌شود.

این بازیکن تیم ملی جوانان گفت: معتقدم که گروه های C و D گروه های سخت و در واقع گروه مرگ هستند که ایران در گروه روسیه و چک و تونس قرار دارد. روسیه و چک به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان اروپا هستند و تونس هم قهرمان آفریقا.

وی ادامه داد: سطح والیبال آفریقا کمی پایین تر است اما باز هم رقابت سختی میان تیم اول و دوم اروپا و تیم اول آسیا است که باید یک تیم از میان آنها حذف شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا امید دارید که نتیجه خوبی بگیرید، گفت: در روز اول مسابقات سطح تمامی تیم ها مشخص نمی شود و ممکن است بدن آنها با شرایط هوایی عادت نکرده باشد اما در روز دوم عیار همه تیم ها مشخص می شود و ما حریفان اصلی خود را خواهیم شناخت و قطعاً کار سختی داریم. البته باتوجه به تجربه بازیکنانی مثل پوریا یلی، شریفی، حضرت پور و حتی تجربه خوب بازیکنان جوان مانند فلاحت خواه و توخته و همچنین خودم امید فراوان دارم نتیجه خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه امسال سال آخری است که می توانیم در تیم ملی جوانان بازی کنیم تلاش و انگیزه ی خود را زیاد کرده ایم و همچنین برای خوشحال کردن مردم و همینطور رضایت و سربلندی فدراسیون والیبال و جبران حذف تیم بزرگسالان تمام تلاش خود را برای روی سکو رفتن انجام می دهیم. از همه مهم تر بتوانیم جواب تمام زحمات کادر فنی که در اردو ما را یاری کردند بدهیم و قدر دان آنها باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي واليبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه جنجالی والیبال ایران معادلات را به هم زد

به گزارش "ورزش سه'، در دومین بازی از سری دیدارهای رده‌بندی سوپرلیگای والیبال ایتالیا، تیم آلیانز میلانو در خانه خود توانست با نتیجه سه بر دو از سد ترنتینو بگذرد تا در جدالهای دو تیم یک بر یک مساوی شوند.

در این دیدار ماراتن گونه شاگردان روبرتو پیاتزا در تیم میلانو ست های اول، سوم و‌پنجم را بردند و شاگردان فابیو سولی در تیم ترنتینو ست های دوم و چهارم را از آن خود کردند تا همه چیز به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم که بسیار زیبا دنبال می شد، این تیم میلانو بود که با نتیجه 22 بر 20 پیروز و برنده این جدال شد.

حالا دو تیم در نتیجه یک بر یک مساوی شده‌اند و برای عنوان ارزشمند سوم دو پیروزی دیگر لازم دارند. تیمی که در نهایت عنوان سومی را به دست بیاورد راهی لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • تفال به حافظ سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ انت روائح رند الحمی و زاد غرامی....
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • مرد تمام‌نشدنی والیبال ایران در یک تیم جدید
  • نتیجه‌ گرفتن مس رفسنجان با پشت سر گذاشتن بحران بدنسازی!
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • گزینه جنجالی والیبال ایران معادلات را به هم زد