Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@12:46:04 GMT

خانم موگرینی با دم شیر بازی نکنید!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۴۹۳۲

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: خانم موگرینی، نقشه مخدوش ایران را در اتاق خود نصب نکنید. با دم شیر بازی نکنید، از یک طرف لبخند نزنید و از طرف دیگر القا نکنید که نقشه ایران قابل دستکاری است، شما اسقاط پهپاد دیده‌اید، آزموده را آزمودن خطاست.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی بیان کرد: قانون جامع خدمت رسانی به معلولان باید اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا با مستمری که اکنون معلولان دریافت می‌کنند، امکان گذران زندگی وجود دارد. معابر برای معلولان متناسب سازی نشده و در زمینه اشتغال آنها نیز قانون ۳ درصد اجرایی نشده است.

وی تصریح کرد: جانبازان برای نظام افتخار آفریدند، اما آیا صحیح است که بیمه تکمیلی آنها با اما و اگر مواجه باشد و داروخانه ها نیز به آنها سرویس ندهند. بیمه دی ۲ هزار میلیارد از دولت طلب دارد و به همین جهت از ارائه سرویس به جانبازان خودداری می شود.

سلیمی ادامه داد: در فصل اجاره‌ها هستیم، چه کسی به داد مردم می‌رسد؟ مردم رنج بیشماری می‌برند و مشخص نیست باید به چه کسی پناه ببرند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در تذکر به وزیر نیرو گفت: حقابه کشاورزان حوزه انتخابیه من توسط دیگران تصرف می شود و با حفر تالاب های غیرمجاز، مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علیرضا سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • تولید ماهیانه شیر خشک به ۲۰ هزار تن رسید
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • تارتار: سپاهان پرامکانات را با مقایسه نکنید
  • کودکتان را در گرداب بازی‌های رایانه‌ای رها نکنید