Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده که برای دریافت حکم نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان در تهران بسر می بُرد، صبح امروز بدور از هرگونه تشریفات وارد بندرعباس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، پس از اعلام خبر انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عبادی زاده به عنوان نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس توسط آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته، گروه های مختلفی در فضای مجازی با هدف برنامه ریزی برای مراسم استقبال باشکوه از ایشان شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هر کدام از این جریان ها که مدعی نزدیکی با امام جمعه جدید بندرعباس و هماهنگی امور با وی را نیز داشتند از طریق ایجاد گروه های واتساپی اقدام به عضوگیری و تبلیغ برنامه استقبال بودند.

 

اما انتشار چندین عکس از ورود صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاه به همراه اعضای خانواده در فرودگاه شهدای پرواز 655 تمام برنامه های این گروه ها را به هم ریخت.

 

ورود بدون تکلف و بدور از تشریفات بیانگر روحیه ساده زیستی امام جمعه جدید بندرعباس و همچنین بصیرت بالای ایشان در جلوگیری از موج سورای و سوء استفاده گروه ها و جریانات مختلف است.

 

نمایندگان ولی فقیه رسالت هدایت، راهنمایی و راهبری آحاد مردم را برعهده دارند و نصایح پدرانه این بزرگواران از سردلسوزی برای اصلاح همه قشرهای جامعه و نشر و گسترش فرهنگ اسلام ناب و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

قرار است روز چهارشنبه حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده رسما از رسانه ملی اعلام و در روز پنجشنبه هفته جاری با سفر آیت الله گلپایگانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب به هرمزگان و در قالب نشست شورای اداری استان، معارفه نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس انجام شود.

 

نماز جمعه این هفته شهر بندرعباس نیز به امامت حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده اقامه خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده متولد 1342 شهرستان رودان، سابقه مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، سرپرستی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه هرمزگان، امام جمعه قشم، مشاور فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مدیر حوزه علمیه خواهران بندرعباس و استادی حوزه و دانشگاه را در کارنامه دارد.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت اردبیل شیراز بیانیه گام دوم انقلاب روزنامه حجاب و عفاف چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در هرمزگان امام جمعه بندرعباس استقبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور برگزار شد، گفت: پیش نماز‌های ما باید به مدیران و فعالان در عرصه اجرای معنویات رهبری تبدیل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: اینکه چرا ما کار فرهنگی می‌کنیم و در مردم اثر نمی‌گذارد، به دلیل آلودگی فکری و بصری در محیط جامعه است که باید طهارت لازم برای کار‌های فرهنگی را لحاظ کرد.

به گفته امام جمعه قزوین، مردم باید بدانند که تبعیض برای مسوولان مهم است و نباید اجازه داد که صحنه زشت این موضوع برای جامعه آشکار شود.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: خوشبختانه قزوین در فضای قرآنی کشور خوش درخشیده و در مسابقات متعدد قرآنی وضعیت خوبی دارد، حتی در حوزه عفاف و حجاب نیز جزو سه استان برتر کشور ارزیابی شده است.

امام جمعه قزوین بر اهمیت طرح اعتلا تیر تاکید کرد و یادآور شد: در این طرح قرار است بیش از ۹۰۰ امام جمعه سراسر کشور شرایط فرهنگی استان‌ها را رصد کرده و برنامه محور وارد میدان شوند که ما نیز باید در این حوزه پیشگام باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد: کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نماز جمعه قرارگاه است، هنوز به خوبی مورد توجه قرار نگرفته و همه باید در محلات مساجد را فعال کنند تا برکات این اماکن فرهنگی به نماز جمعه و مراسم مختلف جریان یابد.

امام جمعه قزوین به ظرفیت‌های فرهنگی قزوین نیز اشاره کرد و یادآور شد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری، نام بردن علما و فاخران و مشاهیر قزوین چند ساعتی زمان می‌برد که این مساله بیانگر ارزشمند بودن این استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم