Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات به شدت به قطر حمله کرد.

وی اعلام کرد: برای استراتژی‌های دوحه که بر برنامه‌های تلویزیونی مبتنی است که تنها مخاطبانشان توده مردم این کشور هستند، متأسفم، چرا که در خانه شیشه‌ای است و تاریخ آن سرشار از خطاهایی است که باید پنهان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرقاش افزود: اولویت رویکرد عاقلانه این است که بحران را رفع کند اما آنچه که ما می‌بینیم، ناپختگی سیاسی و خطاهای رسانه‌ای و هدر رفتن پول و حاکمیت است.

گفتنی است که انتشار فیلمی جدیدی در برنامه شبکه الجزیره قطر و افشای ارتباطات تنگاتنگ بین آل خلیفه با سران گروه تروریستی القاعده به شدت خشم بحرین و متحدانش را به دنبال داشته است.

روز گذشته نیز علی بن محمد الرمیحی وزیر اطلاع رسانی بحرین به قطر و شبکه الجزیره حمله کرد.

وی با اشاره به اینکه شبکه الجزیره ملتها را هدف قرار می دهد، گفته بود: شبکه الجزیره قطر پس از دست دادن تاثیر خود به به بدترین راه و شیوه برای هدف قرار دادن کشورها و ملت‌های عربی ادامه می‌دهد.

وزیر بحرینی در ادامه با اشاره به اینکه حل بحران در ریاض است، افزوده بود: حل بحران (میان دوحه و چهار کشور عربی بحرین، امارات، عربستان و مصر) جز از طریق پایتخت تصمیم گذار عربی ریاض حاصل نخواهد شد! حل بحران از طریق مزدورانی که جز به دستمزد ماهانه خود فکر نمی‌کنند، حاصل نمی‌شود.

شایان ذکراست که چهار کشور مصر، بحرین، امارات و عربستان از ۵ ژوئن ۲۰۱۷ روابط خود را با قطر قطع کردند. ابتدا چهار کشور عربستان سعودی، مصر، امارات و بحرین به محوریت ریاض با قطر قطع روابط دیپلماتیک نمودند، پس از آن برخی کشورهای عربی از این اقدام عربستان سعودی پشتیبانی کرده و روابط خود را با دوحه قطع کردند.

کد خبر 4668184

منبع: مهر

کلیدواژه: انور قرقاش قطر امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی موسوی: بلانکو بد نیست، ولی کُند است؛ فوتبالی نمی‌بینیم!

صحبت های علی موسوی در حاشیه بازی نمادین بین تیم های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور.

دانلود (17.9MB)

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم خورد
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم زد
  • علی موسوی: بلانکو بد نیست، ولی کُند است؛ فوتبالی نمی‌بینیم!
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • برنامه جدید رضا رشیدپور و مواجهه با ۱۲ مدیر ساترا برای گرفتن مجوز
  • دوربین ثبت وقایع خودرو؛ مزایا، قیمت و هر آنچه باید بدانید
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات