Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@12:04:09 GMT

۲۵ پروژه هفته بهزیستی در استان اردبیل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۵۱۱۱

۲۵ پروژه هفته بهزیستی در استان اردبیل افتتاح شد

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به اینکه ۲۵ پروژه هفته بهزیستی در استان اردبیل امروز ۲۵ تیرماه همزمان با چهارمین روز هفته بهزیستی افتتاح شد، گفت: مجموع پروژه های افتتاحی هفته بهزیستی در استان اردبیل ۷۵ پروژه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «بهزاد ستاری» امروز (25 تیرماه) در افتتاح 25 پروژه هفته بهزیستی استان گفت:  75 پروژه هفته بهزیستی در استان اردبیل افتتاح خواهد شد که بیشترین رقم این افتتاح مربوط به مسکن مددجویان بهزیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به اینکه هفته بهزیستی از 22 تا 28 تیرماه با شعار «به زیستن در گام دوم؛ شفافیت، توانمندسازی، ارتقای سلامت اجتماعی» است، تصریح کرد: 653 موسسه و مرکز خیریه و سازمان های مردم جهت ارائه خدمات به جامعه هدف با بهزیستی استان همکاری دارد.

 

این مقام مسئول، اظهار داشت: همزمان با هفته بهزیستی 49 واحد مسکونی استان اردبیل به مددجویان بهزیستی تحویل داده می شود و در سال گذشته نیز 140 واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شد.

 

ستاری، افزود: افتتاح مرکز توانبخشی خانواده، کودک کم شنوا و ناشنوا در شهرستان پارس آباد، مرکز مشاوره ژنتیک در شهرستان مشگین شهر، پایگاه خدمات اجتماعی در شهرستان خلخال و خانه کوچک معلولان ذهنی در اردبیل از جمله پروژه های افتتاحی در هفته بهزیستی است.

 

وی، عنوان کرد: ایجاد خانه امن ویژه بازتوانی زنان خشنونت دیده، خانه «مهر» ویژه دختران در معرض آسیب های اجتماعی، مرکز رفاه کودک و خانواده و گروه های همیار زنان سرپرست خانواده نیز در شهرستان اردبیل افتتاح خواهد شد.

 

مدیر کل بهزیستی استان، ادامه داد: بیش از 58 هزار و 617 نفر تحت حمایت از افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانواده مددجوی بهزیستی استان است که بیش از 2 هزار و 186 نفر از معلولان، سالمندان و بیماران از خدمات توانبخشی شبانه روزی بهره مند هستند.

 

ستاری، اعلام کرد: بهزیستی استان در جذب مشارکت های مردمی در سال گذشته بیش از 85 میلیارد ریال از خیرین استان را جمع آوری کرده است.

 

این مقام مسئول، اذعان داشت: در سال گذشته بیش از 7 هزار و 300 نفر از خدمات درمان و کاهش آسیب های اعتیاد در مراکز درمانی استان استفاده کرده اند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع روزنامه جشن های دهه کرامت معاون رئیس جمهور شیراز اردبیل چهارمحال و بختیاری بیانیه گام دوم انقلاب برنامه های هفته بهزیستی مسکن مددجویان بهزیستی هفته بهزیستی مددجویان بهزیستی افتتاح پروژه ها اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل