Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@08:05:58 GMT

ملانیا هم زاده اسلوونی است، نه آمریکا!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۵۳۳۸

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «آنا ناوارو»، خبرنگار شبکه سی‌ان‌ان و استراتژیست جمهوری‌خواه، به اظهارات نژادپرستانه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، درباره نمایندگان زن مجلس این کشور واکنش نشان داد.

ترامپ پیشتر در پیامی توئیتری به این زنان که اصالتا زاده کشورهایی چون فلسطین هستند گفته بود که بهتر است به کشورشان بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناوارو که خانواده‌اش در دهه ۸۰ از نیکاراگوئه به آمریکا مهاجرت کردند، در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت: «مدام این حرف‌ها را می‌شنوم: برگردید به کشورتان! خب، خبری برای ترامپ و هوادارانش دارم: کشور ما همینجاست!»

وی در ادامه گفت: «اینجا همان‌قدر کشور ماست که کشور ترامپ است. اگر قرار باشد مردم را به کشورشان بازگردانیم، بد نیست در نظر بگیریم که تد کروز، سناتور ایالت تگزارس، متولد کانادا است و والدین مارکو روبیو، سناتور ایالت فلوریدا، اهل کوبا. ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا، کجا متولد شده؟ اسلوونی. پدر و مادرش که به آمریکا مهاجرت کرده‌اند چطور؟»

این استراتژیست نتیجه گرفت: «از ریاکاری این مرد که کشور را دوپاره کرده و مردم را علیه یکدیگر می‌شوراند، خسته شده‌ام.»‌ 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات