Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی پیش از ظهر سه شنبه دومین کارگزاری رسمی به شماره ۳۱۷ تامین اجتماعی شهرستان بیرجند به بهره برداری رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: با پیگیری های انجام شده مجوز تاسیس سه کارگزاری برای شهرستان های بیرجند، طبس و قاین اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید درویشی با بیان اینکه تاکنون کارگزاری شهرستان طبس به بهره برداری رسیده است، افزود: همچنین دومین کارگزاری بیرجند هم افتتاح شده و کارگزاری قاین طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه در شهرستان های فاقد کارگزاری احداث می شود، اظهار کرد: تعداد بیمه شدگان، بازنشستگان، کارگاه ها و پراکندگی جغرافیایی از جمله شاخص های احداث کارگزاری در شهرستان ها است.

درویشی برون سپاری خدمات و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را از اهداف ایجاد کارگزاری در شهرستان ها عنوان کرد و گفت: این پروژه ها باعث کاهش هزینه مردم و افزایش رضایت مخاطب می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: تمامی خدمات مورد نیاز مردم اعم از صدور دفترچه، اعلام سابقه و بازدید از کارگاه ها در این کارگزاری ها ارائه می شود.

وی با بیان اینکه این کارگزاری ها عصرها هم پاسخگوی مردم است، اظهار کرد: در مجموع ۹ شعبه اصلی، ۱۰ شعبه اقماری و چهار کارگزاری تامین اجتماعی در خراسان جنوبی فعالیت دارند.

کد خبر 4668157

منبع: مهر

کلیدواژه: تامین اجتماعی خراسان جنوبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از روشنایی بلوار شهید یبلویی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ رییس اداره برق شهرستان فریدونشهر گفت: برای اجرای مرحله دوم روشنایی بلوار شهید مراد یبلویی شهر برف انبار به طول ۲ ونیم کیلومتر بیش از ۸۸۰ میلیون ریال هزینه شده است.
سید مهدی حسینی افزود: مرحله اول روشنایی این بلوار، هفته دولت سال گذشته با ۷ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دوباره ایستگاه پمپاژ آب در سپیدان
  • سرمایه گذاری منطقه اقتصادی بیرجند برای اشتغال در قاینات
  • بهره برداری از روشنایی بلوار شهید یبلویی
  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید