Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، فرهاد قلی نژاد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پراکنش ذرات گوگرد علاوه بر آلودگی خاک در منطقه، موجب آلودگی هوا نیز شده است به همین خاطر در راستای جلوگیری از پراکنش ذرات گوگرد، احداث انبارهای سرپوشیده و مکانیزه از راهکارهای اساسی ذخیره سازی و انبار گوگردهای تولیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این زمینه افزود: با توجه به آلودگی ناشی از انبارهای گوگرد و مهلت های متعددی که جهت احداث انبارهای سرپوشیده و مکانیزه توسط این اداره کل داده شده، که متاسفانه اقدام قابل قبولی از سوی متولیان به انجام نرسیده است لذا وفق قوانین و مقررات و با توجه به اتمام مهلت شکواییه علیه متولیان انبارهای روباز، این اداره کل شکایتی را با این موضوع تدوین و به مراجع قضایی ارائه خواهد نمود.

قلی نژاد همچنین هشدار داد: که سازمان حفاظت محیط زیست از هیچگونه آلودگی چشم پوشی نخواهد کرد و ابتدا با اعمال مهلت مناسب جهت رفع آلودگی اقدام و سپس نسبت به معرفی واحدهای آلاینده به دادگستری اقدام خواهد نمود.

شایان ذکر است که پیگیری احداث انبارهای سرپوشیده و مکانیزه گوگرد؛ یکی از خواسته های سازمان حفاظت محیط زیست بوده که پس از مهلت های متعدد تحقق نیافته است.

کد خبر 4668194

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل محیط زیست استان بوشهر آلودگی زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸۷ متخلف محیط زیست در قزوین

سعیده خضیر مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین با تلاش بی دریغ در سال گذشته موفق شدند ۸۷ متخلف زیست محیطی را با ۷۷ عنوان پرونده تخلف زیست محیطی به مراجع قانونی معرفی کنند.

وی اضافه کرد: از این تعداد پرونده‌های تشکیل شده، ۵۵ پرونده منجر به صدور حکم شده که چهار رای به پنج ماه حبس تعلیقی به مدت یک سال، سه مورد به یک سال حبس بدون تعلیق و یک مورد نیز به ۶ ماه حبس بدون تعلیق محکوم شدند.

خضیر اضافه کرد: شکار و زنده‌گیری غیرمجاز پرندگان با ۸۰ قطعه از انواع پرندگان شکاری و غیر شکاری، بیشترین تخلف در سال گذشته بود که ۲۷ فقره پرونده را به خود اختصاص داد.

این مسئول بیان کرد: تشکیل ۲۰ فقره پرونده تخلف محیط زیست با شکار ۲۷ راس پستاندار از دیگر اقدامات واحد حقوقی این اداره کل در سال گذشته بود.

استان قزوین دارای سه منطقه حفاظت شده در منطقه رودبار الموت، باشگل تاکستان و طارم سفلی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • دستگیری ۸۷ متخلف محیط زیست در قزوین
  • برخورد قاطع با صیادان غیرمجاز در رودخانه کارون شوشتر
  • کارگروه کاهش آلودگی هوای دزفول تشکیل شد
  • مشاهده گله قوچ و میش ارمنی در بوکان
  • شکارچی غیرمجاز بز کوهی، در دام قانون افتاد
  • هوای پاک حق هر شهروند یزدی
  • حکم سبز برای متخلفان محیط زیست در گیلان
  • بازدید بیش از هزار نفر از غرفه اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی
  • ثبت تصاویر دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال