Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، به‌مناسبت ایام چهلمین سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی در مرداد ماه ۱۳۵۸، ائمه‌ جمعه‌ سراسر کشور، با حضور در حسینیه‌ امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخش هایی از بیانات رهبر انقلاب در ادامه آمده است؛

*آفت بزرگ دولت های غربی تکبر آنها است. اگر دولتِ مقابل آنها دولت ضعیفی باشد این تکبر کار خود را می کند اما اگر کشوری باشد که واقعیت آنها را دید و شناخت و ایستاد،‌ آنها زمین می خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*الان در قضایای بین ما و اروپایی‌ها، علت اینکه مشکلات باقی می ماند،‌ تکبر آنها است. به گفته‌ وزیر خارجه‌ ما که زحمت هم می کشد، اروپا یازده تعهد داشته و به هیچ کدام عمل نکرده است. وزیر خارجه که ملاحظات دیپلماتیک دارد، بصراحت این را دارد می گوید.

*اما، ما چه [کردیم]؟ ما به آن تعهدات و چیزی بالاتر از آن عمل کردیم.

*حالا که ما شروع کردیم به کاهش دادن تعهدات، آنها می‌آیند جلو. خب پُرروها! شما که به یازده تعهدتان عمل نکردید؛ حالا ما تازه شروع کردیم به کم کردن تعهدات و این فرایند قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد.

*در بین این توقعات بی‌مورد، انگلیس خبیث دزدی دریایی میکند و کِشتی ما را میدزدد؛ جنایت میکنند و شکل قانونی به آن میدهند.

*جمهوری اسلامی و عناصر مؤمن نظام، این خباثتها را بی‌جواب نمیگذارند. 

این خبر درحال تکمیل است...

2727

کد خبر 1280293

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران شورای نگهبان قوه قضاییه باشگاه استقلال ایران و آمریکا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای اصابت سیلی ایران امشب شنیده می‌شود

مهدی فضائلی گفت: صدای اصابت ‎سیلی ایران به چهره کریه دولت خبیث و کودک‌کش صهیونیستی امشب شنیده می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهدی فضائلی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «ایران قوی»، «انتقام» و «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»، نوشت:

«امشب صدها میلیون نفر در سراسر جهان بیدار می‌مانند تا صدای اصابت ‎سیلی ایران را به چهره کریه دولت خبیث و کودک‌کش صهیونیستی بشنوند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرشاد مومنی: دولت از انجام تعهدات خود طفره می‌رود
  • فرشاد مومنی: دولت از انجام تعهدات خود طفره می رود
  • رئیس پیشین ام‌آی۶: افزودن نام سپاه به فهرست سازمان‌های تروریستی اقدامی بیهوده است
  • احتمال افزایش ۷ تا ۸ برابری تعرفه های آزمایشگاهی/ بیمه ها به تعهدات شان عمل نمی کنند
  • آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی!
  • مفهوم‌شناسی حقوقی بدهی‌ها و تعهدات دولت
  • مفهوم شناسی حقوقی بدهی‌ها و تعهدات دولت
  • قدردانی از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی
  • احساس غرور با اجرای عملیات وعده صادق
  • صدای اصابت سیلی ایران امشب شنیده می‌شود