Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@03:16:25 GMT

آخرین وضعیت محمدرضا خلعتبری

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۵۳۶۸

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا خلعتبری، وینگر ذوب آهن که در پنجره زمستانی فصل گذشته از پدیده به این تیم پیوست، خیلی زود درگیر مصدومیت طولانی مدتی شد و نتوانست برای این تیم بازی کند.

خلعتبری در جریان دیدار با نساجی در برخورد با مدافع دچار مصدومیت شدیدی شد که بعد از معاینات انجام شده مشخص شد از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده و فصل را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه حدود 6 ماه از مصدومیت این بازیکن می‌گذرد و اینکه پیش از این عنوان شده بود در شروع لیگ نوزدهم همراه ذوبی‌ها خواهد بود ولی وینگر با تجربه ذوبی‌ها نزدیک به 2 ماه دیگر برای پا به توپ شدن و حضور در میادین کار دارد.

زمان دقیق بازگشت این بازیکن به ترکیب مشخص نیست و بستگی به آمادگی جسمانی او هم دارد ولی احتمالاً از اواخر شهریور یا اوایل مهر آماده بازی خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان محمدرضا خلعتبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت سردار آزمون
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند