Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:14:29 GMT

هفت باب نانوایی متخلف در سرباز تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۵۴۰۲

هفت باب نانوایی متخلف در سرباز تعطیل شد

سلیم کدخدا روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نشست‌های مختلفی با محوریت بررسی مسائل و مشکلات آردونان از جمله کیفیت نان, بهداشت و سلامت، آموزش خبازان, رصد و کنترل بازار، برنامه ریزی تأمین و توزیع اقلام اساسی و مدیریت و کنترل قیمت‌ها برگزار شده است.

وی گفت: نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی، تأمین به موقع و قیمت گذاری کالاهای اساسی موردنیاز مردم و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از وظایف اعضا ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه اقدامات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرستان سرباز هدف از تشکیل کارگروه آرد و نان را نظارت بر خبازی‌ها, کیفیت نان و بررسی مسائل و مشکلات و رسیدگی به مشکلات بهداشتی و رضایت مندی مردم عنوان کرد.

کدخدا با اشاره به حساسیت موضوع نان به عنوان قوت غالب مردم؛ بر افزایش کیفیت نان و رضایت مندی شهروندان، ضرورت آموزش خبازان، تلاش برای ارتقا کمی و کیفی نان مصرفی مردم و رعایت مسائل بهداشتی و کنترل و نظارت هرچه بیشتر بازرسان و گشت‌های مشترک بر نانوایی‌ها تاکید کرد.

وی اظهار داشت: رضایت مندی مردم از واحدهای خبازی باید مورد توجه قرار گیرد و چنانچه نانوایی عملکرد مناسب داشت باید تشویق و درصورت تخلف قطعاً باید تنبیه و برخورد لازم انجام شود که در همین زمینه گشت‌های مشترک اعضای کارگروه برای بازدید از خبازی‌های سطح شهرستان انجام گرفته و تعداد هفت باب نانوایی متخلف به علت فروش آرد خارج از شبکه تعطیل و قطع سهمیه و هفت باب نانوایی نیز به علت کم فروشی و رعایت نکردن بهداشت کسر سهمیه و ۱۶ خبازی متخلف نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند و همچنین تعداد از خبازی‌ها به خاطر رعایت کردن موارد و رضایت مندی مردم با افزایش سهمیه مورد تشویق قرار گرفتند.

۳۰۴۳ **۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرباز اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رییس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: دامپزشکی سبزوار پارسال ۱۰ هزار و ۹۲۸ بازدید در حوزه‌های مختلف نظارتی - بهداشتی انجام داد که منجر به ضبط ۱۷۹ تن فراورده غیرقابل مصرف و فاسد، سه مورد مهر و موم واحد‌ها و ارسال ۷۰ فقره از پرونده‌های تخلفات حوزه بهداشتی به مراجع قضایی شد.

 دکتر برات الله زیدآبادی افزود: بیشترین پرونده‌های معرفی شده به مراجع قضایی مربوط به عرضه کالا و فرآورده‌های خام دامی تاریخ گذشته و فاسد و استفاده نکردن از مواد اولیه باکیفیت و شرایط نگهداری نامناسب بوده است.

وی گفت: دامپزشکی نقش مهمی در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه دارد و نظارت بهداشتی مستمر در تمامی مراحل پرورش، صدور پروانه تاسیس و بهره برداری بهداشتی، حمل دام زنده و فراورده‌های خام دامی، مراکز جمع آوری شیر، کشتارگاه‌های دام وطیور، کارخانجات خوراک دام وطیور، فروشگاه‌ها و مراکز بسته بندی، توسط کارشناسان نظارت دامپزشکی در حال انجام است.

دکتر زیدآبادی افزود: متصدیان واحد‌های صنفی عرضه کننده فراورده‌های خام دامی باید در خصوص ارائه مواد باکیفیت به شهروندان احساس مسئولیت کرده و دقت لازم را داشته باشند، چون شبکه دامپزشکی در زمینه امنیت غذایی و سلامت جامعه با کسی مماشات نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • تداوم نظارت بر نانوایی‌های ایلام
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل