Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@04:53:53 GMT

تلاوت اردوغان در سالگرد کودتای ترکیه + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۵۵۰۱

تلاوت اردوغان در سالگرد کودتای ترکیه + فیلم

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه «تقویم»؛ دیروز، 24 تیرماه، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم بزرگداشت جان‌باختگان کودتای نافرجام 15 جولای ترکیه شرکت کرد.

اردوغان پس از شرکت در این مراسم آیاتی از قرآن کریم را در مسجد «بش تپه» واقع در آنکارا تلاوت کرد.

براساس ویدئوهایی که در برخی از خبرگزاری‌های ترکیه و فضای مجازی وجود دارد، اردوغان پیش از این نیز در مراسم‌های مختلفی قرآن خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودتای نافرجام ۲۰۱۶ ترکیه تلاشی بود توسط گروهی از نظامیان که در آن بنا به گفته بن علی ییلدریم، نخست‌وزیر ترکیه بخشی از ارتش ترکیه در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۶ – ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۶ تلاش کردند حکومت را در دست بگیرند که شکست خوردند.

انتهای پیام

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا اردوغان رجب طیب اردوغان کودتای ترکیه 15 جولای قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در گفت وگوی تلفنی با امیر قطر خواستار مهار رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از گسترش تنش‌ها در منطقه شد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، اردوغان رئیس جمهور ترکیه و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امروز (دوشنبه) تلفنی با هم گفت وگو کردند.

بر اساس این گزارش، دو طرف در این گفت وگوی تلفنی درباره حملات رژیم صهیونیستی به غزه، روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین المللی با یکدیگر رایزنی کردند.

رئیس جمهور ترکیه در این گفت وگو بر لزوم تشدید تلاش‌های جهان اسلام برای توقف حملات وحشیانه (رژیم) اسرائیل و مجازات آن به خاطر جنایات علیه بشریت تاکید کرد.

اردوغان همچنین بر لزوم مهار رژیم صهیونیستی و اقدام منطقی برای جلوگیری از گسترش تنش‌های منطقه‌ای تصریح کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اردوغان به عراق سفر می‌کند
  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • (ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
  • اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم