Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ایام تابستان کلاس‌های آموزش تخصصی قرآن کریم در رشته‌های تفسیر، روان‌خوانی، صوت و لحن، تجوید و احکام همراه با کلاس‌های فرهنگی و هنری در مسجد سیدالشهدا(ع) نازی‌آباد در حال برگزاری است.
برگزاری کارگاه‌های «بچه‌های شاد»(‌آموزش مهارت‌های پنج‌گانه) شامل خلاقیت، سفالگری، کارگاه مادر و کودک و اتاق بازی ویژه سنین 4 تا 7 سال، «هنر دخترونه» شامل آموزش طراحی و نقاشی، و مهارت‌های دخترونه ویژه سنین 7 تا 14 سال و «پاتوق دخترونه» شامل آموزش مهارت‌های نمایشی، اصول آکادمیک بازیگری، نمایش‌نامه‌ نویسی، نقد و بررسی، نمایش‌نامه خوانی، پاسخ به دغدغه‌های دخترونه ویژه سنین 15 تا 20 سال از دیگر برنامه‌های این مسجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از کارگاه‌های مهارت‌های زندگی(روانشناسی زن و مرد)، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی این مجموعه مذهبی و فرهنگی بهره‌مند شوند.
علاقه‌مندان جهت ثبت نام در کلاس‌های آموزش قرآنی، فرهنگی و هنری مسجد سیدالشهدا(ع) می‌توانند به نشانی نازی‌آباد، خیابان شهید رجایی، کوچه شهید پناهی، واحد فرهنگی خواهران مسجد سیدالشهدا(ع) مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55074313 تماس بگیرند.
محمدرضا فیاضی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مسجد سید الشهدا نازی آباد کلاس های آموزش قرآن هنرهای نمایشی هنرهای تجسمی ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاونت‌آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای تاکید کرد؛ کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، در همه مقاطع تحصیلی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیش از این معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی۱۳ اسفند ۱۴۰۲ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود؛ طبق مصوبه هیات رییسه این دانشگاه، کلاس‌های درس این دانشگاه از ۱۹ تا ۲۸ اسفند به‌صورت برخط و در سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزارمی‌شود.

اگر چه پس از اعلام این تصمیم سخنگوی وزارت علوم با انتشار توییتی تاکید کرد؛ دانشگاه‌ها اجازه برگزاری کلاس‌های برخط را ندارند و همه کلاس‌های درس باید به صورت حضوری برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت ثبت ملی سیاه دوزی و مهارت ساخت لعبتک، درمنطقه سیستان
  • آموزش قرآن در مسجد جامع شهر گوگد گلپایگان
  • برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد شریعت آباد مراغه
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • ۹۵۰ مورد سرکشی و بازدید نظارتی از آثار تاریخی و فرهنگی مینودشت
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  • ابتکار بولونیا در افزایش مهارت و مشارکت اجتماعی جوانان
  • اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مهمان نوروزی در مدارس کرمانشاه
  • برگزاری کلاس آموزش قرآن کریم در روستای الیف + تصاویر