Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@20:42:58 GMT

احتمال جاری شدن سیل در برخی مناطق ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۵۵۲۵

احتمال جاری شدن سیل در برخی مناطق ایران

طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز سه‌شنبه ۲۵ تیرماه جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان به‌ویژه ارتفاعات آن، شرق فارس، شمال کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، مرکزی، شرق زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال خراسان شمالی رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این شرایط روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان به‌ویژه ارتفاعات آن، شرق فارس و پنج‌شنبه ۲۷ تیرماه در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان به ویژه ارتفاعات آن و شرق فارس رخ خواهد داد.

بر این اساس به هموطنان در این مناطق توصیه شده است برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از رویداد رعد و برق و صاعقه همراه با رگبار موقتی، همچنین احتمال جاری شدن سیلاب موقت، از تردد و استقرار در مناطق مرتفع و کوهپایه‌ها همچنین در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

۴۷۲۳۷ کد خبر 1280296

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیل ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس شورای نگهبان تیم ملی فوتبال ایران ایران و آمریکا قوه قضاییه باشگاه استقلال بازار طلا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران در راه آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی از اواسط امروز پنجشنبه نهم فرودین تا بعد از ظهر جمعه ۱۰ فروردین احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای در ارتفاعات و مناطق شمال و شرق و با توجه به ماهیت فصل در دیگر مناطق استان احتمال بارش بصورت نقطه‌ای پیش بینی می‌شود.
محمد سبزه زاری افزود: با توجه به این پدیده احتمال لغزندگی جاده ها، آبگرفتگی محدود معابر، جاری شدن روان آب، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و شکستن درختان کهنسال و خسارت به محصولات و ماشین آلات کشاورزی وجود دارد.
احتیاط در تردد، پرهیز از صعود به ارتفاعات، عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و سست، استحکام سازه‌های موقت از جمله تابلو‌های تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها و احتیاط در فعالیت کوهنوردی در این مدت توصیه شده است.

دیگر خبرها

  • باران در راه آبادان و خرمشهر
  • باران و سرما در راه کرمان
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • خوزستان بارانی می‌شود
  • هشدار زرد بارندگی در خوزستان
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • باران وسرما در راه کرمان
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان