Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در این سفر به دیدار چند تن از مدیران عامل بانک های کشور رفت و در دیدار با مدیران عامل بانک های صادرات و کشاورزی، در راستای تامین اعتبار توسعه و رونق تولید استان به رایزنی پرداخت.

استاندار زنجان همچنین با مدیران شرکت دانش‌بنیان فناوری خوارزمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با مدیران شرکت نفت و گاز سرو بعنوان یکی از شرکت های دانش بنیان موفق پایان‌بخش برنامه های سفر یکروزه این هفته مقام عالی استان به تهران بود.

گفتنی است؛ استاندار زنجان از زمان آغاز فعالیت خود بعنوان مقام عالی اجرایی در استان زنجان تاکنون قریب به یکصد دیدار با معاونین رئیس جمهوری، وزرا، معاونین، مشاورین، مسئولین و مدیران ارشد وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، بانک ها و مراکز مهم علمی و صنعتی و برخی از فعالین بخش خصوصی و تولیدی کشور داشته و در این دیدارها به جذب حمایت های سرمایه ای و اداری در راستای توسعه و رفع مسائل استان پرداخته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تهران سفر شرکت دانش بنیان بانک ملی استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • نقش پررنگ علم و فناوری در دیپلماسی ایران
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی