Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:34:33 GMT

عضو جدید هیات مدیره شرکت نفت ایرانول منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۵۶۳۲

عضو جدید هیات مدیره شرکت نفت ایرانول منصوب شد

طی حکمی از سوی محمود مخدومی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) کسری غفوری به عنوان عضو موظف هیات مدیره شرکت نفت ایرانول منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، براساس این حکم کسری غفوری به عنوان نماینده شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) به سمت عضو موظف هیات‌مدیره شرکت ایرانول منصوب و حکم وی توسط اسفندیاری؛ معاون نظارت بر امور شرکت‌های هلدینگ تاپیکو به وی تقدیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از حکم آمده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف و سیاست‌های مجموعه تامین اجتماعی اهتمام ورزید. از خداوند سبحان، توفیق روزافزون برای جنابعالی و همکاران را خواستارم»

عضو جدید هیات مدیره دانشجوی دکتری صنایع بوده و از جمله سوابق وی می‌توان به عضو هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان، رییس هیات مدیره و قائم‌مقام شرکت صنعتی معدنی گروه توسعه ملی، عضو هیات مدیره شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی زرشوران و مدیریت بازرگانی شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری اشاره کرد.

گفتنی است؛ پیش از این مهرداد محقق‌زاده، عضو موظف هیات‌مدیره شرکت نفت ایرانول بود که اخیرأ با صدور حکمی معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی شد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نفت ایرانول شرکت نفت هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته باشگاه استقلال به یک هلدینگ مطرح واگذار شد و بلافاصله بعد از این اتفاق شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه دهان به دهان چرخید، اما واقعیت این است که فعلا امکان تغییرات مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد.

نکته اول اینجا است که مدیریت فعلی باشگاه استقلال باید تمامی اسناد و مدارک و میزان بدهی‌های این باشگاه را بر آورد کرده و در قالب گزارش به مسئولان هلدینگ مربوطه ارائه کند که این موضوع زمانبر است. از طرفی دیگر این هلدینگ باید نمایندگان خود را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کند تا اهلیت آن‌ها از مراجع مربوطه تائید شود و این موضوع نیز نیازمند زمان است.

همچنین با توجه به اینکه تا پایان مسابقات لیگ برتر ۶ هفته باقی مانده است اگر قرار بر تغییرات باشد بعد از پایان مسابقات لیگ برتر این اتفاق رخ خواهد داد؛ ضمن آنکه قطعا یکی دو عضو با سابقه ورزشی در هیات مدیره یا حتی برای مدیرعاملی این باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور؛ پول موسسه او از کجا تامین می‌شود؟
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟