Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه تمرکز اختیارات در مرکز را یکی از موانع جدی توسعه استان‌ها دانست.

به گزارش ایسنا، هوشنگ بازوند در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان با بیان اینکه یکی از موانع جدی توسعه استان‌ها تمرکز اختیارات در وزارتخانه‌ها و مرکز کشور است، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی دستگاه‌های اجرایی عدم واگذاری اختیارات وزارتخانه‌ها به مدیران استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح‌ها و پروژه‌هایی که بالاتر از یک سقف مشخص نیاز به سرمایه‌گذاری دارند، باید برای گرفتن تاییدیه به کارشناس مربوطه در وزارتخانه ارجاع شوند و کارشناس یک وزارتخانه می‌تواند مصوبه مدیران ارشد استان‌ها را رد کند.

بازوند گفت: مدیران استانی به مراتب از اشراف بسیار بیشتری نسبت به یک کارشناس در مرکز برخوردارند و باید اختیار تأیید پروژه‌ها و تصمیم‌گیری برای مسائل مهم به آن‌ها واگذار شود.

وی افزود: یک سرمایه گذار و کارآفرین باید مدت‌ها در راهروهای وزارتخانه‌ها و پشت درب اتاق کارشناس‌ها منتظر جواب باشد که این روند پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و لزوم پاسخگویی مدیران استان به مردم گیلان، شهردار کلانشهر رشت، فردا از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح پاسخگوی سوالات و درخواست مردمی خواهد بود.
طبق این اطلاعیه مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد گیلان هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ از طریق شماره تلفن ۱۱۱، بی واسطه پاسخگوی مردم استان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم