Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه انگلیس خبیث دزدی دریایی میکند و کِشتی ما را می‌دزدد؛ جنایت میکنند و شکل قانونی به آن می‌دهند، تاکید کردند: جمهوری اسلامی و عناصر مؤمن نظام، این خباثت‌ها را بی‌جواب نمیگذارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، به‌مناسبت ایام چهلمین سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی در مردادماه ۱۳۵۸، ائمه‌ی جمعه‌ی سراسر کشور، با حضور در حسینیه‌‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به شرح زیر است:

- آفت بزرگ دولتهای غربی تکبر آنها است. اگر دولتِ مقابل آنها دولت ضعیفی باشد این تکبر کار خود را میکند اما اگر کشوری باشد که واقعیت آنها را دید و شناخت و ایستاد،‌ آنها زمین میخورند.

-الان در قضایای بین ما و اروپایی‌ها، علت اینکه مشکلات باقی میماند،‌ تکبر آنها است. به گفته‌ی وزیر خارجه‌ی ما که زحمت هم میکشد، اروپا یازده تعهد داشته و به هیچ کدام عمل نکرده. وزیر خارجه که ملاحظات دیپلماتیک دارد، بصراحت این را دارد میگوید. اما، ما چه [کردیم]؟ ما به آن تعهدات و چیزی بالاتر از آن عمل کردیم.

- حالا که ما شروع کردیم به کاهش دادن تعهدات، آنها می‌آیند جلو. خب پُرروها! شما که به یازده تعهدتان عمل نکردید؛ حالا ما تازه شروع کردیم به کم کردن تعهدات و این فرایند قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد.

-در بین این توقعات بی‌مورد، انگلیس خبیث دزدی دریایی میکند و کِشتی ما را میدزدد؛ جنایت میکنند و شکل قانونی به آن میدهند.

-جمهوری اسلامی و عناصر مؤمن نظام، این خباثتها را بی‌جواب نمیگذارند.در فرصت خود و جای خود پاسخ خواهد داد.

-سر سفره‌ی اصحاب ثروت و قدرت تا میتوانیم حاضر نشویم. مراقب نزدیکان و فرزندان خود باشید؛ ممکن است از راه فرزند شما نفوذ کنند

-از رفتن سمت اصحاب ثروت و قدرت اجتناب کنید؛ سر سفره‌ی اصحاب ثروت و قدرت تا میتوانیم حاضر نشویم.

- نامه‌ی امیرالمؤمنین به عثمان‌بن‌حنیف را که یادتان هست. حالا ما توقع نداریم؛ نه عثمان‌بن‌حنیف در بین ما هست، نه وضع ما با حضرت قابل مقایسه است، ولی میتوانیم این را برای خود قرار دهیم که به طبقات اشراف نزدیک نشویم. این موجب دور شدن از توده و عامه‌ی مردم است.

- توصیه‌ی سلوکی این است که از رفتن سمت صاحبان قدرت و ثروت و کسانی که زبان چرب و نرم دارند پرهیز کنید. بعضی از این نودولتها که به ثروت رسیده‌اند و دنبال یک حاشیه‌ی امن هستند، سراغ ائمه‌ی جمعه و شاخصان روحانیت میروند. اینجا باید حواس جمع باشد.

- یکی دیگر از موارد مهم سلوک عملی که ائمه‌ی جمعه باید مراقبت کنند، مراقبت از نزدیکان و فرزندان است که اینها دچار اشکالی نشوند. آن کسی که سراغ شما می‌آید و شما رد میکنید، ممکن است سراغ فرزند شما بیاید و از آن طریق نفوذ کند.

ادامه دارد...

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رهبری نفتکش ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق»، تنها نمایش گوشه‌ای از قدرت نظامی ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ امام جمعه بندرانزلی امروز درخطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: عملیات «وعدۀ صادق» در پاسخ تنبیهی به جنایات اسراییل غاصب، تنها بخشی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با بیان اینکه این عملیات مهم معادلات منطقه‌ای را تغییر داد افزود: اهمیت افزایش توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران در ۴۵ سال گذشته، امروز بیش از پیش مشهود است.

وی تنبیه دشمن متجاوز به دلیل تعدی و تجاوز به خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران و تثبیت قدرت بازدارندگی کشورمان در منطقه و دنیا را از مهم‌ترین اهداف عملیات غرور آفرین «وعده صادق» دانست.

امام جمعه رستم آباد هم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: شلیک ۱۲۰ موشک بالستیک در کمتر از نیم ساعت به مواضع رژیم جنایتکار اسرائیل، قدرت و بالندگی ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی امین افزود: ایران دنبال پاسخ جانانه و قدرت نمایی نبود بلکه فقط نمایی از قدرت بازدارندگی و نظامی خود را به دنیا نشان داد و هیمنه اسرائیل و گنبد آهنین آن را در هم شکست.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مردمی کردن اجرای طرح عفاف وحجاب و اهمیت رعایت آن در جامعه تاکید کرد 

امام جمعه رستم آبادهمچنین از مسئولان خواست برای رفع دغدغه مشکل کم آبی در فصل زراعی، جهادی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق»، تنها نمایش گوشه‌ای از قدرت نظامی ایران اسلامی
  • عملیات «وعده صادق» نمایش قدرت ایران اسلامی بود
  • رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • رژیم خبیث صهیونیستی با یک تنبیه سنجیده مات و مبهوت شد
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند