Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین رستم زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: معاون پژوهشی واحد در قالب مجری خوشه فرآوری محصولات باغی جهاد دانشگاهی به همراه آخرین مطالعات، طرح‌ها و نتایج پژوهشی خوشه و دستاوردهای فناورانه پژوهشی واحد را در معرض دید بازدیدکنندگان این نمایشگاه بین‌المللی قرار دادند.

وی با بیان اینکه طرح خوشه صنعتی فرآوری محصولات باغی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی در غرفه اختصاصی به صورت مستقل در فضای ۳۰ متر مربع در این نمایشگاه حضور یافت، اظهار داشت: این نمایشگاه بین‌المللی قدمتی نزدیک به هفت دهه دارد و از سال ۱۹۵۷ سالانه ۲ بار در سطح بین‌المللی با ۴۸۷ غرفه و ۳۴ سالن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسوولان عالی رتبه چین از جمله وزیر صنایع و اطلاعات، استاندار گوانگجو، مسوول کنسولگری ایران در گوانگجو و تولیدکنندگان و فعالان صنعتی صنایع بسته بندی و تولید کنندگان از کشورهای چین، مالزی، هنگ کنگ به صورت اختصاصی از نمایشگاه و غرفه جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی بازدید کردند.

سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: خوشه فرآوری محصولات باغی کشاورزی جهاد دانشگاهی با نمایش بیش از ۶۰ محصول و دستاورد در این نمایشگاه حاضر بود.

جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی پیش تر موفق به تولید سوخت خودرو از مواد گیاهی و جلبک شده بود.

‌۲۰۹۳ / ۳۲۱۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: این کتاب به قلم دکتر محمد ریاحی قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه و دکتر محمد جعفری فشارکی عضو هیئت علمی دانشگاه تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان منتشر شد.

وی افزود: کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در ۳۳۰ صفحه در قطع وزیری تألیف شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب راهبرد‌های نوین در توسعه حسابداری در چهارمحال و بختیاری

در معرفی کتاب آمده است: قرارداد‌هایی با کاوش در نظام حقوقی، دیده می‌شود که موضوع در آن‌ها پس از انعقاد عقد، در عالم خارج موجود می‌شود یا طرفین یا یکی از آنها، آن را به وجود می‌آورد. به عبارت دیگر، طرفین در زمان انعقاد قرارداد نسبت به موضوعی توافق می‌کنند که هنوز به وجود نیامده و قرار است که در آینده موجود شود؛ یکی از مسائلی که ذهن را به خود مشغول می‌کند، نحوه و چگونگی امکان انتقال معدوم است.

علاقمندان برای تهیه کتاب به سامانه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • تولید سالانه سه هزار و 500 تن قارچ خوراکی در آذربایجان‌غربی
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • ببینید | دستاوردهای نظامی ارتش به نمایش درآمد
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود