Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@10:31:58 GMT

اطلاعیه سازمان لیگ برای شروع لیگ نوزدهم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۵۹۸۰

اطلاعیه سازمان لیگ برای شروع لیگ نوزدهم

سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص شرایط آغاز رقابت‌های لیگ برتر، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ با صدور اطلاعیه‌ای از آمادگی برای آغاز لیگ‌ برتر در صورت مهیا شدن شرایط و الزامات در ورزشگاه‌ها خبر داد. در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است:

بیشتر بخوانید:

داورزنی:۶ ورزشگاه امکان برگزاری مسابقات لیگ برتر را ندارند

1-با توجه به مصوبات شورای تأمین و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره الزامات مربوط به ورزشگاه‌های‌ میزبان لیگ برتر، مباحث مربوطه پیش از این توسط ریاست فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و جوانان به استحضار استانداران محترمی که استان‌شان دارای نماینده در لیگ برتر است رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2-در تعدادی از ورزشگاه‌ها سرعت پیشرفت فرآیند مربوطه شکل مطلوبی داشته است، اما برخی ورزشگاه‌ها بر اساس آخرین گزارش‌ها و بازدیدهای صورت گرفته همچنان حائز الزامات مدنظر نیستند.

3-بر این اساس، در صورتی که الزامات مدنظر میزبانی مسابقات در آن دسته از ورزشگاه‌هایی که الزامات در آنها اعمال نشده مهیا نشده باشد، این ورزشگاه‌ها نمی‌توانند میزبان مسابقات باشند و بازی‌های‌شان تا اطلاع ثانوی در استان‌های همجوار و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

4-سازمان لیگ فوتبال آمادگی لازم جهت برگزاری فصل جدید لیگ برتر را در صورت اعمال الزامات تفصیلی ذکر شده دارد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو فوتبال سازمان لیگ لیگ نوزدهم لیگ برتر استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد به زودی تمام استان‌های ایران با تجهیز شدن واحد های سیار به کیفیت HD خواهند رسید و تصاویر مطلوب‌تری در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جبلی نداشتن تجهیزات پخش HD در برخی از استان های کشور هنوز به این امکانات نرسیدند و در حال تجهیز واحدهای سیار برای استان های کشور هستند تا مسابقات فوتبال در تمامی نقاط ایران با کیفیت بالا پخش شود و شرایط تصویربرداری بهبود پیدا کند.

جبلی در ادامه افزود: با حضور واحدهای سیار کیفیت تصویر و کارگردانی پخش مسابقات فوتبال وضعیت بهتری پیدا کند و در تراز فوتبال ایران باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما ابراز امیدواری کرد که در سال جاری این اتفاق رقم بخورد و پیشرفت زیادی در این زمینه صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه