Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه اتلتیکومادرید از فروش بازیکن در یک دهه اخیر نزدیک به یک میلیارد یورو به دست‌ آورده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، جدایی آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید و پیوستنش به بارسلونا بزرگترین فروش باشگاه مادریدی محسوب می‌شود. بارسا برای خرید مهاجم فرانسوی ۱۲۰ میلیون یورو به اتلتیکو پرداخت کرد که البته ۲۴ میلیون یورو به رئال سوسیداد اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس روخی بلانکو بیش از ۸۰ میلیون یورو به دست آورد. تیم مادریدی از فروش بازیکن در یک دهه اخیر ۹۷۳.۳۵ میلیون یورو کسب کرده و در میان باشگاه‌های دیگر جهان بیشترین سود را از این بخش داشته است.

این فصل، بازیکنان زیادی روخی بلانکو را ترک کردند. جدایی گریزمان، لوکاس ارناندز، رودریگو، ژلسون مارتینس، ویتو و منسا ۳۱۱.۱۰ میلیون یورو سود به تیم مادریدی رساند. این رقم از سود ۱۷۲ میلیون یورویی بنفیکا و ۱۱۹ میلیون یورویی چلسی در این فصل بالاتر است. این موضوع برای اتلتیکومادرید عادی است. این باشگاه در سال‌های اخیر جکسون مارتنیس (۴۲ میلیون یورو)، آردا توران (۴۳ میلیون یورو)، دیگو کاستا (۳۸ میلیون یورو)، رادامل فالکائو (۴۳ میلیون یورو) و سرخیو آگوئرو (۴۰ میلیون یورو) را با قیمت‌های خوب فروخته است و فروش آنها کمک مالی برای باشگاه بوده است. در یک دهه اخیر ۲۱۲ بازیکن اتلتیکو را ترک کردند.

دومین تیم در این فهرست بنفیکا است. این باشگاه نیز در در آمدزایی از فروش بازیکنان خبره است. تیم پرتغالی از فروش ۴۲۷ بازیکن ۹۶۷.۳۵ میلیون یورو به دست آورده که ژائو فلیکس گران ترینشان بوده است. در جایگاه سوم موناکو با ۹۳۹.۸۶ میلیون یورو قرار دارد که از فروش ۳۱۵ بازیکن این سود را کسب کرد. سپس چلسی (۹۲۳.۲۲ میلیون یورو)، رئال مادرید (۸۶۶.۷۵ میلیون یورو)، بارسلونا (۸۳۴.۱۹ میلیون یورو)، یوونتوس (۸۳۲.۸۱ میلیون یورو)، رم (۸۳۱.۲ میلیون یورو)، پورتو (۸۲۰.۷۰ میلیون یورو) و لیورپول (۷۹۶.۹۵ میلیون یورو) قرار دارند.

در میان خرج و هزینه اتلتیکو میانگین منفی ۵۴.۷۱- میلیون یورو را به ثبت رسانده است. این رقم در میان تیم‌های بزرگ همچون چلسی (۴۷۱.۷۸- میلیون یورو)، رئال مادرید (۵۹۰.۷۰- میلیون یورو) یا بارسلونا (۷۲۱.۰۸- میلیون یورو) خیلی کم است. از طرفی تیم‌های بنفیکا و موناکو (دوم و سوم جدول) بیشترین سود را داشتند. بنفیکا ۵۷۰.۷۴ میلیون یورو و موناکو ۲۲۶.۵۴ میلیون یورو به دست آوردند. دیگر تیم‌ها همچون پورتو (۳۸۸.۳۶ میلیون یورو)، اودینزه (۲۱۵.۲۶ میلیون یورو) و آژاکس (۲۰۱.۹۷ میلیون یورو) در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتلتيكومادريد بنفیکا آنتوان گریزمان ژائو فلیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی

تولیدکننده خودرو‌های برقی ویتنامی وین‌فست به دلیل افزایش تحویل خودرو، درآمد بیشتری را در سه ماهه اول گزارش کرد.

به گزارش ایسنا، درآمد سه ماهه این شرکت بیش از سه برابر شد و به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید اگرچه زیان خالص آن ۳.۵ درصد افزایش یافت.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماه اول سال نزدیک به ۹۷۰۰ دستگاه تحویل داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴۴ درصد افزایش داشته است.

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است.

وین‌فست اعلام کرد که علیرغم رقابت شدید قیمت و عدم اطمینان اقتصادی جهانی که چشم انداز فروش خودرو را مختل کرده است، هدف سال ۲۰۲۴ تحویل ۱۰۰ هزار خودروی برقی را حفظ کرده است. بر اساس گزارش ها، وین‌فست بی‌ثباتی اقتصادی و ژئوپلیتیکی مداوم در سطح جهانی را به عنوان یک چالش کوتاه مدت می‌بیند.

محصولات با قیمت پایین‌تر که در سه ماهه‌های آینده اضافه می‌شوند با هدف قرار دادن پایگاه مشتریان گسترده‌تر همراه با شبکه فروش رو به رشد و گسترش به بازار، به تسریع تأثیر و افزایش رشد در نیمه دوم سال کمک می‌کند.

طبق گزارش رویترز، درآمد سه ماهه اول این شرکت بیش از سه برابر سال به سال به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید، اگرچه ۳۱ درصد کمتر از سه ماهه چهارم سال گذشته بود. زیان خالص آن نسبت به سال گذشته با ۳.۵ درصد افزایش به ۶۱۸ میلیون دلار رسید، اما نسبت به سه ماهه قبل ۱۲.۳ درصد کمتر بود.

دیگر خبرها

  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • یولیان برانت، بهترین بازیکن جدال دورتموند و اتلتیکو مادرید