Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نژادمهدی، مدافع میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که تمام تمرکز آنها روی شکست دادن الاتحاد عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد نژادمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: تیم ما خوشبختانه شرایط خوبی دارد و تمرینات طبق برنامه کادر فنی جلو می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های دوستانه هم به تیم کمک می‌کند تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. ما می‌خواهیم برای شروع فصل جدید در بهترین شرایط ممکن قرار بگیریم و با این هدف خیلی جدی تمرین می‌کنیم.

وی با اشاره به جدایی بازیکنانی مثل مظاهری، حسینی، اوساگوآنا و ... که ممکن است ذوب‌آهن را با مشکل مواجه کند، تأکید کرد: نفراتی که جدا شدند بازیکنان خوبی هستند و برای آنها آرزوی موفقیت داریم. ذوب‌آهن تیمی است که در این سال‌ها نشان داده به دو یا سه بازیکن خاص متکی نیست و مطمئناً تیم ما با تدابیر کادر فنی راه خوب خود را ادامه خواهد داد. ما بازیکنان خوبی داریم و نفراتی هم که به تیم اضافه شدند فوتبالیست‌های توانمندی هستند. علاوه بر اینها مهدی‌پور، اسماعیلی‌فر و پهلوان هم با پایان خدمت سربازی‌شان به ذوب‌آهن بازمی‌گردند که با حضورشان تیم‌مان قوی‌تر می‌شود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند در فصل جدید لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد، خاطر نشان کرد: از حالا که نمی‌توان در این خصوص پیش‌بینی خاصی انجام داد، در ضمن خیلی از تیم‌ها هم با هزینه‌های هنگفت دنبال قهرمانی هستند. مطمئناً هدف ما قرار گرفتن در جمع مدعیان است و امیدوارم امسال از همین ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیریم.

نژادمهدی در پایان با اشاره به تقابل تیمش با الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: شروع فصل جدید برای ما، با دیدار برابر الاتحاد خواهد بود و تمام تمرکز ذوب‌آهن روی شکست دادن الاتحاد است. می‌دانیم که آنها تیم پرقدرتی هستند، ولی ما در مراحل قبلی شایستگی‌مان را نشان دادیم. تیم ما این پتانسیل را دارد که الاتحاد را شکست بدهد.

آذری: دندان‌های گاندو کشیده شده است!/ اهرم‌های کمک به ما در حال نابودی هستند

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد

مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمز‌ها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمز‌ها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

tags # مرتضی پورعلی‌گنجی ، پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود